دیجیزا/ ایرباد بی سیم شیائومی ردمی ایرداتس ۳ – Xiaomi Redmi AirDots 3 مجهز به بلوتوث ۵.۲، شارژدهی ۷ ساعته با یک بار شارژ و یک کیس شارژ رونمایی شد.

شیائومی ساعاتی پیش از گوشی های خانواده Redmi K40 خود به همراه چندین محصول دیگر از جمله لپ تاپ ردمی بوک پرو و یک جفت ایرباد وایرلس به نام Redmi AirDots 3 True رونمایی کرد.

ایرباد بی سیم شیائومی ردمی ایرداتس ۳ در واقع نسل جدید ایرداتس ۲ است که سال گذشته معرفی شده بود. طراحی این نسخه تغییر بزرگی نسبت به نسل گذشته نداشته است، اما پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد آن به ارمغان آمده است.

ایرباد بی سیم شیائومی ردمی ایرداتس ۳
ردمی AirDots 3 از چیپست QCC3040 و بلوتوث آپگرید شده به نسخه ۵.۲ بهره می‌برد. این نسخه آپگرید شده سرعت اتصال بیشتر، نرخ انتقال داده بهبود یافته و اتصال پایدارتر را به ارمغان میاورد. در اینجا کدک aptX Adaptive با کیفیت صوتی ارتقاء پیدا کرده نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هر یک از گوشی‌های این ایرباد با هر بار شارژ می‌توانند ۷ ساعت بدون توقف به پخش موسیقی بپردازند. این شارژدهی با کمک کیس شارژ به ۳۰ ساعت می‌رسد. این کیس شارژ یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

علاوه بر این، شیائومی ردمی ایرداتس ۳ از کنترل‌های لمسی چندکاره و دستیار صوتی XiaoAI برخوردار است و با قابلیت پنجره پاپ آپ رابط کاربری MIUI در گوشی‌های شیائومی برای مشاهده وضعیت اتصال و شارژ باتری سازگار است. روی کیس شارژ این گوشی یک درگاه USB-C تعبیه شده است که می‌تواند شارژ سریع را فراهم کند. این ایرباد از گواهی ضد آب IPX7 برخوردار است و از فناوری کاهش نویز محیطی بهره می‌برد؛ بنابراین برای صدای واضح‌تر در مکالمات، صداهای اضافی پس زمینه صدای شما حذف خواهد شد.

قیمت این هدفون بی‌سیم در حدود ۳۰ دلار است و در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی عرضه می‌شود. هم اکنون می‌توانید این هدفون را از طریق سایت شیائومی خریداری کنید.