دیجیزا/ بوز از دو ایرباد تماماً بیسیم جدید به نام‌های QuietComfort Earbuds به قیمت ۲۷۹ دلار(حدود ۶.۳ میلیون تومان) و Sport Earbuds به قیمت ۱۷۹ دلار(حدود ۴ میلیون تومان) رونمایی کرد.

ایرباد QuietComfort از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار بوده و روی گوشی‌ها بیرون زدگی نرمی قرار گرفته که با پوشاندن کانال گوش به نویز کنسلینگ Passive کمک کرده و فرکانس‌های پایین را تقویت می‌کند. حذف نویز این محصول قابلیت تنظیم از بین ۱۱ سطح را داشته می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که اصوات محیطی را به طور کامل مسدود کرده و یا اجازه ورود آنها به گوش را بدهد.

بوز همچنین به کیفیت بالای مکالمات در ایرباد QuietComfort اشاره کرده است. روی گوشی سمت راست میکروفن مخصوصی قرار گرفته که صداهای مزاحم محیطی را حذف کرده و صدای کاربر را با وضوح بالا به گوش مخاطب می‌رساند.

ایرباد QuietComfort از گواهی IPX4 بهره مند است بنابراین تا حدودی در برابر عرق و پاشیده شدن آب مقاوم خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به دکمه‌های لمسی، بلوتوث ۵.۱ و شارژدهی ۶ ساعته اشاره کرد. به کمک کیس شارژ که از استاندارد شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می‌کند، می‌توان این ایرباد را دو مرتبه دیگر به طور کامل شارژ کرد. بوز می‌گوید قابلیت Quick Charge به شمار اجازه می‌دهد تا با تنها ۱۵ دقیقه شارژ به مدت ۲ ساعت به موزیک گوش دهید.

ایرباد QuietComfort از هم اکنون با قیمت ۲۷۹ دلار برای پیش خرید موجود بوده و از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ دیجیزا) به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

بوز همچنین از مدل جدید ایرباد Sport Earbuds نیز رونمایی کرد. بوز می‌گوید این مدل از اساس دچار دگرگونی شده و از یک سیستم آکوستیک کاملاً جدید برخوردار است. شارژدهی این محصول نیز که از گواهی IPx4 برخوردار است، حدوداً ۵ ساعت اعلام شده است. به کمک کیس شارژ (فاقد پشتیبانی از شارژ بیسیم) ۱۰ ساعت دیگر به شارژدهی این محصول اضافه می‌شود.

هر دو محصول مورد بحث از دکمه‌های لمسی برخوردارند که به کمک آنها کارهایی نظیر پخش و متوقف کردن موزیک، پاسخ دهی یا قطع تماس و دسترسی به دستیار صوتی دیجیتال را می‌توان انجام داد. ایرباد Sport Earbuds با قیمت ۱۷۹ دلار از هم اکنون قابل پیش خرید است و از تاریخ ۸ دیجیزا به آدرس خریدار ارسال می‌شود.