دیجیزا/ به تازگی یوحنا فیریس (Johanna Faries)، رئیس بخش لیگ‌های شرکت اکتیویژن (Activision) در مورد ادغام حالت آنلاین و بتل‌رویال Call of Duty: Warzone در بخش ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty League به بیان مطالبی پرداخت.

بخش بتل‌رویال و رایگان Warzone که از ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان یک عنوان مستقل و رایگان عرضه شد، توانست به محبوبیت بسیار زیادی در میان علاقه‌مندان به بازی‌های چند نفره و تیراندازی اول شخص کسب نماید. حال به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن قصد دارد به علت محبوبیت گسترده‌ی این بخش، آن را وارد رقابت‌های Call of Duty League نماید.

با این حال شرکت اکتیویژن هنوز جزئیات دقیقی در مورد ادغام شدن بخش Warzone در رقابت‌های Call of Duty League را ارائه نکرده است. به نظر می‌رسد این اقدام، مشابه با افزودن محتویات مربوط با آخرین نسخه‌ی این سری یعنی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War باشد تا علاقه‌مندان بتوانند به مجموعه‌ی کامل و منحصر به فردی از آیتم‌های این سری دست یابند. در هر صورت رئیس بخش Call of Duty League اظهار داشت که به زودی قرار است جزئیات جالب و هیجان‌انگیزی در مورد این رقابت‌ها به بازی‌بازان اعلام شود. باید توجه داشت که شرکت اکتیویژن در فضای خالی بین دو فصل توانسته است بسیاری از مشکلات را رفع نماید و ساختاری منسجم و مستحکم برای بهترین تجربه‌ی آنلاین ممکن برای علاقه‌مندان در رقابت‌های Call of Duty League فراهم سازد.

طبق اطلاعات منتشر شده، فصل بعدی رقابت‌های Call of Duty League قرار است در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۱۱ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) منتشر شود. عنوان بتل‌رویال Call of Duty: Warzone هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.