Mark Gurman اطلاعات جالبی را از هوم پاد اپل که در حال کار روی آن است ارائه کرده است.
امروز گزارشی از Mark Gurman، افشاگر معتبر اپل منتشر شده که حاوی اطلاعات جذابی است. او می‌گوید که اپل احتمالا در حال کار روی یک دستگاه عجیب است که یک اسپیکر خانگی است اما دوربین داخلی دارد و سیستم عامل tvOS را اجرا می‌کند.

وقتی که کمی به آن فکر می‌کنیم، می‌بینیم که این موارد آن‌طور هم که به نظر می‌رسد بی‌معنا نیستند. در واقع این یک هوم پاد جدید با دوربین فیس تایم است که از tvOS استفاده می کند. البته این دستگاه می‌تواند جعبه پخش تلویزیون شما باشد که به تلویزیون متصل است، ضمن اینکه می‌توانید از طریق دوربین آن روی صفحه بزرگ تلوزیون از تماس‌های ویدیویی لذت ببرید. به علاوه کیفیت این اسپیکر کاملا مناسب اتاق نشیمن شما خواهد بود. همانطور که گفتیم هرچه بیشتر به آن فکر می‌کنیم، ساخت این دستگاه منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

Gurman می‌گوید این محصول ترکیبی جدید، در واقع حاصل تمرکز بیشتر اپل روی اتاق نشیمن است، به این معنی که این دستگاه حکم یک اسپیکر مرکزی را در خانه خواهد داشت که مینی هوم پادهای دیگر در سرتاسر خانه آن را احاطه می‌کنند. به علاوه احتمال دارد مینی هوم پاد جدیدی هم در راه باشد تا نقش مکمل را برای دستگاهی که در موردش صحبت کردیم ایفا کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه و تاریخ عرضه آن در دست نیست، اما به مانند همیشه به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار خواهیم داد.

به نظر شما این ایده اپل باعث ساخت دستگاهی با کارایی بالا خواهد شد؟ آیا نقش هوم پادها با تحول در این دستگاه‌ها پر رنگ‌تر خواهد شد؟