دیجیزا/ اولین بسته الحاقی بزرگ Marvel’s Avengers با محوریت شخصیت Kate Bishop، بالاخره فردا به نمایش در خواهد آمد و احتمالا هواداران از تاریخ عرضه‌ی آن هم با خبر می‌شوند.

از زمان عرضه‌ی ناامیدکننده‌ی Marvel’s Avengers، بسیاری از طرفداران منتظر بسته‌های الحاقی و قهرمانان جدید بوده‌اند تا شرایط بازی را بهبود ببخشند.

در حال حاضر می‌دانیم که شخصیت‌های Black Panther و Spider-Man (انحصاری پلی‌استیشن) برای بازی تایید شده‌اند و یکی دیگر از شخصیت‌ها هم Kate Bishop یا همان Hawkeye است. اما عدم ارائه‌ی هیچ گونه برنامه از سوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamic)، باعث شده تا هواداران از تاریخ عرضه‌ی این بسته‌های الحاقی بی‌خبر باشند. اما خوشبختانه به نظر می‌رسد که فردا و در جریان اپیزود جدید Avengers’ War Table، قرار است شاهد رونمایی رسمی Kate Bishop باشیم و شاید هم بالاخره تاریخ عرضه‌ی بسته الحاقی این شخصیت اعلام شود.

اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس دقیقا از محتوای این برنامه صحبت نکرده‌اند، اما احتمالا شاهد معرفی قابلیت‌های منحصر به فرد این شخصیت و همچنین نگاهی به خط داستانی او خواهیم بود.

پیش‌تر گفته شده بود که تاریخ عرضه‌ی اصلی بسته الحاقی Kate Bishop به تعویق افتاده است، اما باز هم تا قبل پایان سال ۲۰۲۰ این بسته الحاقی به دست هواداران خواهد رسید. انتظار می‌رود که در داستان این شخصیت شاهد حضور Clint Barton یا همان Hawkeye اصلی هم باشیم، شخصیتی که خود در آینده قرار است یکی از شخصیت‌های قابل بازی Marvel’s Avengers باشد.

با این وجود سوال بزرگ‌تر این است که آیا اضافه شدن Kate Bishop به این بازی، باعث احیا شدن بدن نیمه‌جان Marvel’s Avengers خواهد شد یا خیر. مشکلات فنی و کمبود محتوا باعث شده تا بازی‌بازان کمی به این بازی علاقه‌مند بمانند و تعداد بازی‌بازان آن روز به روز در حال کاهش است. همچنین اسکوئر انیکس در گزارش مالی خود مشخص کرد که این بازی ضرر مالی بزرگی را به این شرکت وارد کرده است و بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است. شاید همه‌ی این‌ها باعث شوند تا شاهد تبدیل Marvel’s Avengers به یک بازی رایگان باشیم تا سازندگان بتوانند از طریق فروش‌های درون بازی، ضرر وارده را جبران کنند.

Marvel’s Avengers هم اکنون بر روی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به‌روزرسان رایگان نسل بعدی این بازی هم در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.