دیجیزا/ دو روز پیش بود که سامسونگ روزرسانی پایدار اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.0 را برای ۳ گوشی میان رده خود منتشر کرد. سامسونگ آخرین به روزرسانی اندروید را برای یکی دیگر از تلفن های هوشمندش منتشر کرده است. امروز گلکسی M31s دریافت به روزرسانی پایدار اندروید ۱۱ با One UI 3.0 را در کشورهای منتخب آغاز کرده است.

به گزارش xda-developers، به روزرسانی گلکسی M31s دارای نسخه ساخت M317FXXU2CUB1 است و همچنین شامل آخرین وصله های امنیتی فوریه ۲۰۲۱ است. با توجه به تغییرات سرور بروزرسانی سامسونگ، روند به روزرسانی این مدل از امروز آغاز شده است. در حال حاضر این به روزرسانی برای دارندگان این مدل در روسیه، اوکراین، لهستان و موروکو انجام می شود. بازارهای دیگر، از جمله هند، هنوز به روزرسانی جدید را دریافت نکرده اند.

این یک به روزرسانی گسترده برای دارندگان این مدل است. کاربران گلکسی M31s می توانند بسیاری از ویژگی های جالب توجه را در گوشی خود داشته باشند. از جمله تمام ویژگی های اندروید ۱۱ مانند مجوزهای یک بار برای مکان و میکروفون، کنترل های دستگاه هوشمند، اعلان های مکالمه و موارد دیگر. در همین حال، تغییرات خاص One UI 3.0 شامل یک سایه اعلان اصلاح شده، انیمیشن های جدید سیستم عامل، بهبودهای صفحه نمایش همیشه روشن و قفل، برنامه های سیستم به روز شده و موارد دیگر است.

همان طور که در بالا ذکر شد، به روزرسانی اندروید ۱۱ برای این مدل در حال حاضر فقط در روسیه، اوکراین و چند کشور اروپایی فعال شده است. در هفته های آینده باید برای کاربران دیگر کشورها نیز دردسترس قرار گیرد.

گلکسی M31s نسخه کمی ارتقا یافته گلکسی M31 است که مرداد ماه ۹۹ معرفی شد. این مدل از تراشه Exynos 9611 استفاده می کند. این گوشی دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 است.این دوربین به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو همراه است. در جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. گلکسی M31s سامسونگ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی شما منتشر شده است؟