کلیک/ فیت‌بیت قصد دارد بزودی امکان ردیابی خرخر را به ساعت‌های هوشمند خود بیاورد. این ویژگی برای کنترل کیفیت خواب کاربر ایجاد شده است.فیت‌بیت بزودی امکان ردیابی خرخر را به ساعت‌های هوشمند اضافه خواهد کرد. این ساعت دارای یک مکانیزم تشخیص نویز پیشرفته است. این مکانیزم اطلاعات فعالیت‌های صوتی اطراف دارنده ساعت را جمع‌آوری می‌کند. 

خرخر کردن یکی از صداهایی است که از افرادی که خواب هستند به وجود می‌آید. دلایل بسیاری مبنی بر خرخر کردن این افراد وجود دارد. آنها معمولا نسبت به این موضوع ناآگاه هستند. به هر حال، فیت‌بیت امکان ردیابی خرخر را ایجاد کرده است که فعالیت‌های صوتی خرخر را ردیابی کند. البته ساعت هوشمند فیت‌بیت نمی‌تواند تشخیص دهد که فرد خروپف کننده صاحب ساعت است یا خیر. 


 ویژگی ردیابی خرخر فیت‌بیت با استفاده از میکروفون ساعت کار می‌کند. البته این مکانیزم مصرف قابل توجهی در مصرف باتری این گجت دارد. فیت‌بیت به کاربران توصیه کرده است برای استفاده از این امکان، ساعتشان حداقل ۴۰٪ درصد شارژ داشته باشد. امکان ردیابی خرخر می‌تواند سروصدای ناشی از خروپف را تشخیص دهد. انتظار می‌رود ردیاب خروپف به تشخیص و درمان خروپف افراد کمک کند.

وجود نویز سفید در طول خواب می‌تواند در ردیابی خرخر اختلال ایجاد کند. در یادداشت‌های منتشر شده، مشخص شده است که چنین نویزهای سفیدی باید حذف شوند. بنابراین این ویژگی عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

شایان ذکر است این ویژگی بزودی از طریق فروشگاه گوگل‌ پلی استور در دسترس خواهد بود.