دیجیزا/ اطلاعات منتشر شده در صفحات رسمی کنسول‌های نسل نهمی حاکی از آن هستند که در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۹ شاهد انتشار بسته‌ی الحاقی و احتمالاً به‌روزرسان نسل نهمی برای بازی Marvel’s Avengers خواهیم بود.

با نگاهی به آمار و ارقام روی کاغذ عنوان Marvel’s Avengers، این حس تلقی می‌شود که شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) توانسته تا از پتانسیل‌های وصف ناپذیر این نام استفاده‌ی کاملی ببرد و به سود فراوانی دست پیدا کند. اما در حقیقت موضوع چیز دیگری است و به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان و حتی بازی‌بازان، این عنوان از چیزی که انتظارش را داشتند ضعیف‌تر عمل کرده و مشکلات آن را مانعی برای رکوردشکنی‌های احتمالی Marvel’s Avengers تلقی می‌کنند.

به هر ترتیب، چندی پیش این شرکت به بازی‌بازان قول داد که ضعف‌های این بازی را در کمترین زمان ممکن پوشانده و با عرضه‌ی بسته‌های الحاقی، محتوای جدیدی به آن اضافه کند. هم‌اکنون و با استناد به اطلاعات منتشر شده در صفحات رسمی این بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی می‌توان نشانه‌هایی از تاریخ انتشار به‌روزرسان نسل نهمی و بسته‌ی الحاقی جدید این عنوان یافت.

به هر ترتیب، پس از افزوده شدن شخصیت Kate Bishop به این بازی در ماه گذشته، قرار است تا کماندار معروف دیگری از دنیای مارول یعنی Clint Barton معروف به Hawkeye نیز در قالب بسته‌ی الحاقی به این بازی افزوده شود. همچنین، لازم به ذکر است که در ابتدا قرار بود تا نسخه‌ی نسل نهمی این بازی به همراه عرضه‌ی رسمی کنسول‌های جدید منتشر شود، اما به دلایلی مختلف این تاریخ تا زمانی نامعلوم در سال جاری میلادی به تعویق افتاد. حال با توجه به عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی به نظر می‌رسد که شرکت اسکوئر اینکس برای جلب رضایت بازی‌بازان خود احتمالاً هر دو مورد را به صورت یک‌جا به این بازی بیفزاید.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استیدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین، این بازی از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته، بر روی تمامی کنسول‌های نسل نهمی نیز قابل اجرا است.