دیجیزا/ فردا بازی چند نفره و رقابتی Destruction AllStars قرار است به صورت رسمی در دسترس بازی‌‍‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار گیرد و به همین مناسبت استودیوی لوسید گیمز (Lucid Games) به بیان توضیحاتی در مورد پشتیبانی پس از عرضه‌ی این عنوان پرداخت.

به گفته‌ی استودیوی لوسید گیمز، عنوان Destruction AllStars از زمان عرضه برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) به صورت رایگان منتشر می‌شود. بازی Destruction AllStars اگر چه از بخش داستانی و محتویات تک نفره نیز برخوردار خواهد بود اما تمرکز اصلی آن بر روی بخش آنلاین و چند نفره است و شرکت لوسید گیمز قصد دارد با پشتیبانی مداوم از آن در سال آینده، علاقه‌مندان به عناوین اکشن و رانندگی را جذب نماید.

اخیرا استودیوی سازنده اظهار کرد که در ماه‌های آینده قرار است به‌روزرسان‌های مختلف حاوی فصل‌های جدید، شخصیت‌ها و اتومبیل‌های منحصر به فرد، چالش‌های محدود، رویدادهای پر زد و خورد و بسیاری از حالت‌های دیگر را برای بازی‌بازان منتشر نماید.

به تازگی آقای John McLaughlin از شرکت سونی در یک مصاحبه در مورد بازی Destruction AllStars اظهار کرد: «ما یک برنامه مشخص برای این بازی داریم. در ماه‌های نخست باید به افراد اجازه دهیم به تجربه‌ی این بازی بپردازند. سپس باید نتایج به دست آمده را به دقت تجزیه و تحلیل نماییم تا علت جذب شدن به این اثر یا ترک آن، افزودن محتویات جدید مطابق سلیقه‌ی بازی‌بازان و نقص‌هایی که باید رفع شوند را کشف نماییم.

با این حال تا زمان گفته شده برنامه‌ی مشخصی برای ارائه‌ی محتویات جدید و جذاب داریم و چیزهای بسیار جالب‌تری نیز در راه هستند. ما قصد داریم با جامعه‌ی بازی‌بازان این اثر در تعامل باشیم و به خواسته‌ها و صحبت‌هایشان گوش دهیم. برای ارائه‌ی یک عنوان سرویس_محور قدرتمند، لازم است به نظریات بازی‌بازان توجه کرد و آن‌ها بتوانند به ارائه‌ی نظر در مورد بخش‌های مختلف بازی بپردازند.»

به نظر می‌رسد استودیوی لوسید گیمز برای ارائه‌ی محتویات و پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی Destruction AllStars برنامه‌های زیادی دارد اما بسیاری از این اولویت‌ها می‌توانند بنا به بازخورد و نظر بازی‌بازان تغییر نمایند.

در همین راستا آقای MacLaughlin به بیان مطالب دیگری پرداخت: «هنگامی که در مراحل توسعه و ارزیابی به تجربه‌ی بازی Destruction AllStars پرداختیم، متوجه شدیم با این که این عنوان را مطابق برنامه و هدف توسعه داده‌ایم اما هنوز ایده‌های زیادی پس از تجربه‌ی آن به ذهن می‌رسند که می‌توان برای جذابیت بیشتر بازی از آن‌ها بهره برد.

ما می‌توانیم با سرعت زیاد بازی Destruction AllStars را تغییر دهیم و به همان چیزی تبدیل کنیم که جامعه‌ی طرفداران آن از ما انتظار دارند. ما معتقدیم همواره دلیلی برای بازگشت و جذب مجدد بازی‌بازان وجود خواهد داشت که از طریق ارائه‌ی اتومبیل‌ها یا شخصیت‌های جدید میسر خواهد شد.»

Destruction AllStars از فردا به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد و در زمان عرضه شامل بیش از ۱۶ قهرمان AllStars خواهد بود. این قهرمانان هر کدام قدرت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ را سوار بر خودرو یا به صورت پیاده خواهند داشت.

طبق اعلام استودیوی لوسید گیمز، بخش آنلاین و چند نفره‌ی این عنوان شامل حالت‌های Gridfall ،Stockpile ،Carnado و Mayhem است. همچنین سری رقابت‌های Challenge نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا بازی‌بازانی که قصد دارند بر روی یک قهرمان AllStar تمرکز نمایند، بتوانند مهارت و تسلط خود را در نبردهای نفس‌گیر تک به تک در مقابل سایر بازی‌بازان در سراسر دنیا به چالش بکشند. لازم به ذکر است که علاقه‌مندان برای شرکت در مراحل سری Challenge به Destruction Points Premium کافی احتیاج خواهند داشت.