وبسایت پلی استیشن بلاگ از رنگبندی جدید کاورهای کنسول PS5، کنترلرهای دوال سنس و هدست‌های Pulse 3D تحت عنوان «استتار خاکستری» رونمایی کرد.
   
مجموعه‌ی Gray Camouflage Collection، رنگ‌بندی جدید و جذابی از پنل‌های کنسول پلی استیشن ۵ دیجیتال و دیسک‌خور را به همراه لوازم جانبی این کنسول شامل کنترلرهای وایرلس دوال سنس و هدست‌های وایرلس Pulse 3D به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. کالکشن «استتار خاکستری» رنگبندی جذابی شبیه به لباس استتار نظامیان را به کنسول PS5 می‌بخشد و اشکال نمادین پلی استیشن به طرز ماهرانه‌ای در الگوی آن گنجانده است.

کالکشن Gray Camouflage لوازم جانبی پلی استیشن ۵ از پاییز امسال برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و پیش‌فروش آن از ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۴ اکتبر برای خرید کنترلرهای دوال سنس و کاورهای PS5 با این طرح جدید اقدام کنند.

زمان عرضه این محصولات به‌صورت مجموعه‌ی کامل ممکن است در مناطق مختلف جهان تفاوت داشته باشد. مشتریان direct.playstation.com در کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ سریع‌تر از دیگران به این محصولات دسترسی خواهند داشت.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.