اسنوا در مسابقه‌ی iF Design Awards 2022 برای ۴ طرح خود، جز برندگان قرار گرفت.

در iF Design Awards 2022، مسابقه بین‌المللی طراحی که در آلمان برگزار می‌شود، اسنوا موفق شد برای ۴ طرح خود شامل کنترل تلویزیون، استند تلویزیون، ماشین‌لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا، در فهرست برندگان قرار گیرد. در این مسابقه ۱۱ هزار شرکت در ۵۷ کشور جهان حضور داشته‌اند.

کنترل تلویزیون اسنوا با دریافت رتبه بالا در فرم و عملکرد به دلیل ارگونومی خوب و قدرت تفکیک بالای دکمه های عملگر از هم انتخاب شده است.

 

دستگاه تصویه هوای اسنوا با نام Vita نیز از دیگر منتخبین iF 2022 بوده است که بیشترین امتیاز را در بین طراحی دیگری اسنوا در رقابت بدست آورده است. تمایز، ایده، فرم و  زیبایی در عین سادگی، همخوانی با طراحی‌های خانه های امروزی و عملکرد آسان، از دلایل انتخاب Vita در بین برندگان بوده است.

استندهای تلویزیون جدید این شرکت با نام Arta با دریافت نمره بالا در ایده و تمایز، در فهرست انتخابی داوران قرار گرفت.

و در نهایت طرح ماشین لباسشویی با اسم Snowa U آن نیز در ایده و تمایز نظر این رقابت را به خود جذب کرده است.

علیرضا حاتمی، مدیر ارتباطات اسنوا در خصوص iF Design Awards 2022 و درباره‌ی دستاوردهای اخیر این شرکت گفت: «ما در حین افزایش سطوح تکنولوژیک به سمت محصولات طراحی محور در حال تغییر تمرکز هستیم و هرچند فاصله های بسیاری مانده اما به این مسیر متعهد شده‌ایم»

رقابت‌های iF DESIGN AWARD یکی از مهم‌ترین مسابقات طراحی است که هرساله در جهان برگزار می شود. iF Design وابسته به یکی از قدیمی‌ترین استودیوهای طراحی خصوصی در جهان است که در سال ۱۹۵۳ تأسیس شده است و قدمتی طولانی دارد. معیار‌های داوران برای انتخاب آثار برگزیده در مسابقات iF Design، نوآوری و توجه به جزئیات و کارکرد، عملکرد و ارگونومی و ایمنی، زیبایی شناسی محیطی، مکانی و عاطفی، پاسخ گو بودن در برابر راندمان تولید و همچنین محیط زیست، برخورداری از استاندارد های جهانی و اجتماعی، رعایت اصول برندینگ. برای آشنایی بیشتر با فهرست کامل برندگان امسال، می‌توانید به وب‌سایت رسمیiF Design Awards 2022  مراجعه کنید.

اسنوا پیش از این نیز با ارائه ماشین ظرفشویی خود  با نام Elegant در جشنواره reddot 2021 جز برندگان قرار گرفته بود.