دیجیزا/ اوایل این هفته، شیائومی حساب کاربری جدیدی را در شبکه اجتماعی Weibo، برای زیرمجموعه تازه خود ایجاد کرد. واحد جدید مورد بحث، استودیو فیلم سازی شیائومی است که با نام Xiaomi Studios شناخته می‌شود.

استودیو فیلم سازی Xiaomi Studios
به نقل از وب سایت gizmochina، همانطور که از نام آن پیداست، استودیوی جدید فیلم سازی غول فناوری چینی با هدف تولید محتوای تصویری تلاش خواهد کرد. در این اطلاعیه، شیائومی همچنین اعلام کرد که برنامه XIAOMI CREATOR خود را در بستر رسانه‌های اجتماعی راه اندازی خواهد کرد. عملکرد دوربین تلفن‌های هوشمند با گذشت هر سال به طور فزاینده‌ای پیشرفت کرده است. بنابراین، به نظر می‌رسد که این شرکت با راه اندازی این استودیوی جدید، این ویژگی را برجسته می‌کند تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

به همین ترتیب در گذشته، اپل از آیفون‌های خود برای تولید فیلم‌های کوتاه مانند فیلم‌های “سه دقیقه‌ای” که در چین فیلمبرداری شده، استفاده کرده بود. اکنون، به نظر می رسد شیائومی نیز علاوه بر پیروی از آن، این ایده را گسترش می‌دهد. در حالی که دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به اندازه دوربین‌های فیلمبرداری تخصصی قدرتمند نیستند، اما همچنان گزینه ارزان‌تر و در دسترس‌تری برای عکاسی و فیلم برداری به کاربران ارائه می‌دهند. بسیاری از تولیدکنندگان پیش از این نیز از تلفن‌های خود برای فیلمبرداری فیلم یا پروژه‌های مشابه استفاده کرده‌اند، بنابراین ممکن است هدف استودیوی جدید سازنده گوشی‌های هوشمند، ایجاد فرصت‌های بیشتر برای سازندگان محتوا باشد.

به عبارت دیگر، ممکن است به زودی چند فیلم کوتاه از شرکت چینی را ببینیم. جزئیات دقیق‌تر درباره استودیوی جدید و برنامه Creator در حال حاضر مشخص نیست اما به زودی اخبار بیشتری منتشر خواهد شد. بنابراین برای اطلاعات اضافی با ما همراه باشید، زیرا در صورت انتشار جزئیات بیشتر درباره این موضوع، ما آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

در نهایت دیدگاه شما راجع به استودیو فیلم سازی جدید کمپانی شیائومی با نام Xiaomi Studios چیست؟ به نظر شما این شرکت چه محتوایی را برای زیرمجموعه جدید خود در نظر گرفته است و آیا به زودی شاهد انتشار فیلم‌های سینمایی نیز از این استودیو خواهیم بود؟