دیجیزا/ به نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Modern Warfare از مرز ۳۰ میلیون نسخه‌ی فروخته شده عبور کرده باشد که آماری فوق‌العاده است. 

از زمان انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare، اکتیویژن (Activision) آمار و ارقام متعددی از تعداد بازی‌بازان بخش وارزون (Warzone) به اشتراک می‌گذارد. اما تاکنون آمار دقیقی از میزان فروش بازی اصلی ارائه نشده بود. در جریان رویداد زنده‌ی انویدیا (Nvidia) که طی آن کار‌ت‌های گرافیک سری ۳۰ این شرکت معرفی شدند، آمار فروش Modern Warfare هم مشخص شد.

در کنار این خبر که بازی Call of Duty Black Ops: Cold War از رهگیری پرتو پشتیبانی خواهد کرد، جنسن هوانگ (Jensen Huang)، مدیر اجرایی انویدیا اعلام کرد که فروش بازی فعلی این سری از ۳۰ میلیون نسخه گذشته است. این آمار فروش بسیار عالی است و نکته‌ی اصلی این است که هنوز یک سال از انتشار آن نگذشته است.

چیزی که باعث شک کردن برخی افراد شده است، استفاده‌ی هوانگ از عبارت آخرین Call of Duty است که در اصل بازی Warzone است. اما به خاطر این‌که هوانگ از کلمه‌ی فروخته شده استفاده کرد و Warzone رایگان است، می‌توان این شک ایجاد شده را برطرف کرد.

طی دهه‌ی اخیر، سری Call of Duty همواره محبوب و قدرتمند بوده است، اما در حال حاضر با Modern Warfare و Warzone در اوج خود قرار دارد. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا Black Ops: Cold War هم می‌تواند به همین اندازه موفق باشد و فروش بالایی داشته باشد؟ برای فهمیدن پاسخ باید چند ماهی صبر کنیم.