جی اس ام/ شایعات جدید، خبرهای خوبی را با خود به همراه آورده است.
به گزارش سم موبایل، مسئولان و مدیران سامسونگ در حال مذاکره با تولید کنندگان قطعات محصولات پرچمدار این کمپانی هستند و به این ترتیب، احتمالا شاهد کاهش قیمت خانواده Galaxy S21 سامسونگ خواهیم بود.

قیمت واحد قطعات RF به احتمال زیاد حدودا ۹ درصد کاهش پیدا خواهد کرد که در این صورت، قیمت تمام شده هر اسمارت فون تا حد چشمگیری کاهش پایین می‌آید. همچنین مدیران سامسونگ توانسته‌اند تا تخفیف‌های خوبی روی ماژول‌های نمایشگر بگیرند.

این تصمیمات، به نظر می‌رسد که در راستای کاهش فروش سری اس ۲۰ سامسونگ اتخاذ شده باشد. بسیاری از تولید کنندگان، قیمت قطعات خود را پایین آورده‌اند تا بتوانند مجددا دل مشتریان را به دست آورده و افراد زیادی را به سمت خرید محصولات جدید سامسونگ بکشانند.

اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که این کاهش قیمت‌ها که در حال حاضر تنها به عنوان حرف و حدیث در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود، تا چه اندازه می‌تواند روی قیمت تمام شده سری S21 سامسونگ تأثیر بگذارد.

سامسونگ در سه ماهه سوم هر سال، با رشد فروش ۵۸ درصدی روبرو می‌شود. با وجود این که در سال جاری هیچ گونه اعداد و ارقامی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که مدیران این برند کره‌ای از روند فروش محصولات خود راضی هستند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه خانگی، اوضاع فروش محصولات الکترونیکی با دگرگونی خاصی همراه بود. اما طبق گزارش CNBC، به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ ۵G از فروش مطلوب و راضی کننده‌ای برخوردار بوده‌اند.

تمرکز روی بازاریابی و فروش آنلاین و از طرف دیگر، کاهش فعالیت و مشکلاتی که برای برند هوآوی پیش آمده، باعث شده تا کره‌ای‌ها بتوانند از این فرصت حداکثر استفاده را برده و جایگاه خود را در دنیای تکنولوژی بیش از پیش محکم کنند.

به نظر شما آیا در سری اس ۲۱ سامسونگ، شاهد کاهش قیمتی نسبت به مدل پیشین خواهیم بود؟