دیجیزا/ به نظر می‌رسد اطلاعات ورود به حساب بیش از ۵۰۰ هزار حساب اکتیویژن هک شده است. سایت Dexerto گزارش داده که این نشت اطلاعاتی روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) رخ داده است.

وب‌سایت فوربس از Dexerto نقل می‌کند که اختیار دسترسی به حساب کاربران به صورت عمومی منتشر شده و جزئیات حساب، برای جلوگیری از بازیابی آن‌ها توسط صاحبان اصلی تغییر کرده است.

بیشتر حساب‌های اکتیویژن توسط بازیکنان فرنچایز محبوب Call of Duty مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین حساب eSports و اکانت‌های گیمینگ در توییتر نیز خبر از یک حفره مشکوک داده‌اند. اولین نفر Okami بنیانگذار Respawnable بود که در توییتر خود نوشت: «حقیقت دارد» و اضافه کرد که بازیکنان باید هرچه سریع‌تر رمز عبور حساب خود را تغییر دهند.

با این حال، سخنگوی اکتیویژن روز ۲۲ سپتامبر (۱ دیجیزا) بیانیه زیر را صادر کرد: «حساب‌ های Call of Duty اکتیویژن به مشکل برنخورده‌اند. گزارش‌های ارائه شده در این مورد دقیق نیستند. ما به تمام نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی رسیدگی می‌کنیم. مثل همیشه به بازیکنان توصیه می‌کنیم مراقب حساب‌های کاربری خود باشند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مجموعه مفیدی از نکات و دستورالمعل‌های گام به گام، به صفحه پشتیبانی بازیکن ما مراجعه کنید.»