دیجیزا/ باز هم یک آپدیت دیگر و باز هم شیائومی! غول فناوری چینی، یعنی شیائومی، این بار با یک به روزرسانی بزرگ برای میان رده سال گذشته خود بازگشته است. رابط کاربری MIUI 12.5، آخرین نسخه از رابط کاربری این کمپانی است. در نهایت، به روز رسانی جدید شیائومی Mi 10 Lite با این نسخه از رابط کاربری شیائومی ارائه شد. در ادامه، به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 گوشی مذکور خواهیم پرداخت.

شیائومی می ١٠ لایت ۵ جی

گوشی Xiaomi Mi 10 Lite 5G، یکی از اولین میان رده‌های شیائومی با پشتیبانی از فناوری اینترنت ۵G بود. به همین دلیل، این گوشی یکی از میان رده‌های مهم سال گذشته شیائومی است. از مشخصات برجسته Xiaomi Mi 10 Lite 5G، می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ٧۶۵ جی و نمایشگری با پنل AMOLED اشاره کرد.

این گوشی، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 11 ارائه شده بود. پس از آن، به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 نیز برای این میان رده جذاب عرضه شد. در نهایت، این بار نوبت به انتشار آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Lite رسیده است. به گزارش MIUI Download، این به روزرسانی، بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ طراحی شده است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Lite به صورت جهانی و پایدار

شیائومی این بار برای عرضه به روزرسانی جدید رابط کاربری اختصاصی خود، به سراغ میان رده سال گذشته‌اش رفته است. این به روزرسانی، به صورت جهانی عرضه شده است. نوع این به روزرسانی، OTA است و نسخه نهایی رابط کاربری MIUI 12.5 برای این گوشی ارائه شده است.

هم اکنون بسیاری از کاربران Mi 10 Lite، در حال دریافت این آپدیت هستند. به همین صورت، این به روزرسانی مهم حجمی در حدود ٢.٨ گیگابایت دارد.

وصله امنیتی ماه مه ٢٠٢١ نیز بالأخره در این بسته‌ها ارائه شده‌اند. با نصب این به روزرسانی، نسخه فریمور گوشی Xiaomi Mi 10 Lite، به “V12.5.1.0.RJIMIXM” تغییر می‌یابد. اسم رمز Mi 10 Lite، همان Monet است.

نصب آپدیت جدید این گوشی، سبب اضافه شدن قابلیت‌های جدید در پیمایش و پوسته محیط کاربری، بهبود عملکرد و مصرف انرژی کم‌تر می‌شود.

توجه داشته باشید که تمام کاربران، این به روزرسانی را به صورت همزمان دریافت نکرده‌اند. بنابراین، در صورتی که این به روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست. ممکن است تا چند روز آینده، آپدیت MIUI 12.5 این گوشی نیز به دست شما برسد.

نظر شما در مورد به روزرسانی جدید شیائومی Mi 10 Lite چیست؟ آیا از این گوشی استفاده کرده‌اید یا تجربه کاربری با آن را دارید؟ کدام یک از میان رده‌های سال گذشته شیائومی جذاب‌تر است؟