دیجیزا/ گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ چند هفته پیش به روزرسانی بتا One UI 3.0 را دریافت کرده بودند. با این حال، این شرکت هرگز نسخه بعدی بتا را برای دستگاه ها منتشر نکرد. گفته می شود که این عدم انتشار آپدیت می تواند به دلیل مشکلات آپدیت بعدی برای این دستگاه ها باشد. به همین دلیل می شنویم که آپدیت One UI 3.0 با اندروید ۱۱ گلکسی S10 و Note 10 به تعویق افتاده است.

اندروید ۱۱ گلکسی S10
به تازگی سامسونگ اشاره کرده است که به روزرسانی های بتا One UI 3.0 برای گوشی های پرچمدار ۲۰۱۹ خود با تأخیر بیشتری روبرو شده است.

مدیر عملیات برنامه آپدیت آزمایشی ذکر کرده است که دومین به روزرسانی بتا One UI 3.0 برای سری Galaxy S10 به تأخیر افتاده است. سومین به روزرسانی بتا One UI 3.0 برای گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز به تأخیر افتاده است. این شرکت در تلاش است اشکالات و مشکلات مربوط به تخلیه باتری را قبل از انتشار در هفته آینده برطرف کند. به نظر می رسد دلیل اصلی این تاخیر مربوط به Samsung Pass باشد.

خوشبختانه، کاربران Galaxy Z Fold 2 در کره جنوبی این هفته دومین به روزرسانی بتا را دریافت کردند، بنابراین کاربران بین المللی به زودی آن را دریافت می کنند. سامسونگ اخیرا شروع به ارائه به روزرسانی پایدار اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.0 برای سری Galaxy S20 در سراسر جهان کرده است و انتظار می رود که سری Galaxy Note 20 به زودی آن را دریافت کند.

با توجه به عرضه زود هنگام سری Galaxy S21 به نظر می رسد سامسونگ درگیر توسعه و آزمایش One UI 3.1 مبتنی بر Android 11 است. پس از اتمام به روزرسانی One UI 3.0 برای تلفن های خود، این شرکت می تواند ابتدا به روزرسانی One UI 3.1 را آغاز کند.

نظر شما درباره سرعت آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ چیست؟ از سال های دیگر سریع تر به نظر می رسد، اینطور نیست؟ خبر بهتر این که گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ تا اندروید ۱۲ آپدیت خواهند شد و سومین آپدیت اساسی اندروید هم در انتظار آن است. این یعنی حتی شاید هنوز هم گزینه خوبی برای خرید باشند!