دیجیزا/ استودیوی ریر (Rare) امروز بعد از مدت‌ها اخباری پیرامون بازی Sea of Thieves را در دسترس قرار داد. ظاهرا این بازی از نگاه تیم سازنده به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرده است و آن‌ها در اندیشه‌ی افزایش هواداران در آینده هستند.

Sea of Thieves را باید از سری عناوین هیجان‌انگیز در سبک‌های اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی به حساب آورد که ابتدا در سال ۲۰۱۷ میلادی به دست بازی‌بازان رسید و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. این شد که تیم سازنده پشتیبانی خوب خود را  از این اثر آغاز کرد و به رفته رفته به عرضه‌ی چند به‌روزرسانی و بسته الحاقی برای آن پرداخت.

همان‌طور که اطلاع دارید، در این بازی باید هدایت دزدان دریایی مختلف را به دست گرفته و از کشتی‌های گوناگونی برای پیشروی هر چه بهتر استفاده نمایید. شما باید وارد جزیره‌ها شده و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید. در این بین دشمنانی هم هستند که نمی‌خواهند شما به اهدافتان دست پیدا کنید. از همین رو، سلاح‌های سرد متنوعی در این عنوان به چشم می‌خورد که به کار گرفتن هر یک از آن‌ها برای شکست افراد الزامی خواهد بود. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره و یا ژانرهای فوق هستید، Sea of Thieves می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما به حساب بیاید.

قابل ذکر است که دو شرکت ریر و مایکروسافت به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته‌اند.

چندی پیش گفته شد که بازی Sea of Thieves در نخستین ماه‌های سال ۲۰۲۱ میلادی به موفقیت‌های فراوانی رسیده است. ظاهرا استقبال از این عنوان هنوز هم ادامه دارد و روزانه‌ عده‌ای از بازی‌بازان جذب آن می‌شوند. استودیوی ریر امروز در خبری اعلام کرد که فروش این اثر از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده است که آمار جالب توجهی به شمار می‌رود.

این در حالی است که تا پایان ماه جولای در سال ۲۰۲۰، تقریبا ۱۵ میلیون بازی‌باز طرفدار این بازی شده بودند. بیشتر هواداران این بازی هم از دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند.

در همین راستا، استودیوی سازنده امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد و این موفقیت را به تمام طرفداران تبریک گفت. آن‌ها در نظر دارند تا برنامه‌هایی را برای هر چه بهتر شدن این بازی پیاده کنند که یکی از آن‌ها هم انتشار یک فصل جدید با محتویات فراوان است.

بازی Sea of Thieves در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.

در صورت دریافت اخبار بیشتر در خصوص این اثر و محتویات جدیدش، آن‌ها را فورا به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.