دیجیزا/ مدتی پیش بازی Star Wars: Battlefront 2 در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد. حال بنا بر اعلام الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، بیش از ۱۹ میلیون بازی‌باز در طول این مدت به تجربه‌ی بازی مذکور پرداخته‌اند.

بازی Star Wars: Battlefront 2 در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد. این عنوان در زمان عرضه نتوانست موفقیتی را کسب نماید. با این حال، استودیوی دایس (DICE) با انتشار محتویات و به‌روزرسانی‌های مختلف در طول سه سال اخیر، توانست بازی‌بازان زیادی را به این اثر جذب نماید. این بازی مدتی قبل در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد و به نظر نمی‌رسد در طول این مدت بازی‌بازان زیادی به تجربه‌ی آن پرداخته‌اند.

شرکت الکترونیک آرتس با انتشار توییتی اعلام کرد که از زمان رایگان شدن عنوان Star Wars: Battlefront 2 در فروشگاه اپیک گیمز، بیش از ۱۹ میلیون بازی‌باز این بازی را تجربه کرده‌اند. این بازی تیراندازی اول شخص از یک بخش داستانی کوتاه برخوردار است. البته تمرکز اصلی این بازی بر روی بخش چندنفره است و روزانه بازی‌بازان زیادی به تجربه‌ی آن می‌پردازند.

بازی Star Wars: Battlefront 2 در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. طبق شایعه‌ای که مدتی پیش منتشر شد، به نظر می‌رسد دنباله‌ی این اثر نیز در دست ساخت قرار دارد.