امبر هرد اگر چه این روزها سلبریتی محبوبی نیست اما بی نقص ترین و زیباترین چهره را در جهان دارد، این ادعایی است که یک پزشک با استفاده از نسبت طلایی زیبایی یونانی ( Greek Golden Ratio of Beauty) مطرح کرده است. نسبت Phi که توسط یونانی های ابداع شده، در ریاضیات، نقاشی، طراحی، فیلم، عکاسی و بسیاری دیگر حوزه های هنری به کار می رود. نسبت ۱.۶۱۸ را می توان هر جایی در طبیعت نیز یافت و بسیاری آن را فرمول سری خلق یک چیز بی نقص و کامل می دانند. دکتر جولین دا سیلوا از مرکز جراحی های زیبایی پیشرفته صورت و پلاستیک (Centre for Advanced Facial Cosmetic & Plastic Surgery) مستقر در لندن می گوید که از این نسبت طلایی برای پی بردن به اینکه امبر هرد زیباترین و بی نقص ترین چهره در کره زمین را دارد استفاده کرده است.
 

دا سیلوا از تکنولوژی اسکن چهره استفاده کرده که به او امکان داده چهره افراد را مانند یک نقشه جزء جزء کند و در نهایت به این نتیجه برسد که کدام چهره بهترین و بی نقص ترین نسبت ها را دارد. او ۱۲ نکته کلیدی را در ساختار صورت هرد بررسی کرده است، از جمله، چشم ها، بینی، چانه و شکل کلی صورتش. دکتر دا سیلوا دریافته که بر اساس نظریه نسبت طلایی، چهره امبر هرد ۹۱.۸۵ درصد بی نقص است که او را در این زمینه بالاتر از هر شخصیت دیگری که مورد بررسی بوده قرار می دهد. بر اساس تحقیقات این پزشک متخصص، کیم کارداشیان بی نقص ترین و زیباترین ابروها را داشته و امیلی راتاخوفسکی نیز بهترین لب ها را بر اساس این قانون طلایی نسبی دارد.


همچنین وی می گوید که اسکارلت جوهانسون بهترین چشم ها و کیت ماس بهترین پیشانی را در میان تمام سلبریتی ها دارند. دکتر دا سیلوا تمامی این ویژگی ها را در چهره ریانا قرار داده تا بی نقص ترین و کامل ترین چهره را خلق کند. امبر هرد در ماه های اخیر درگیر دادگاه شکایت جانی دپ از خود بود که در نهایت با محکوم شدن وی به پرداخت حدود ۱۰ میلیون دلار به ستاره فیلم های دزدان دریایی کاراییب همراه بود.

هرد که چند روز پیش برای اولین بار به حکم دادگاه واکنش نشان داد، مدعی است که هیئت منصفه دچار اشتباه شده و بررسی های مشاور درمانی او نشان می دهد وی سال ها توسط جانی دپ مورد آزار جسمی و روحی قرار گرفته است. اما یکی از اعضای هیئت منصفه ادعاهای هرد را رد کرده و گفته است اکثر اعضای هیئت منصفه گریه کردن های او را در دادگاه اشک تمساح می دانسته اند.