ریزر دو گزینه جدید به ترکیب هدست‌های گیمینگ Barracuda خود افزوده است. این هدست‌ها از قابلیت اتصال دوگانه وای فای برخوردارند.

برند Razer را یکی از نام‌های آشنای دنیای لوازم جانبی گیمینگ به شمار می‌آید. این شرکت حال دو مدل جدید به سری هدست‌های Barracuda X خود افزوده است. این هدست‌ها از قابلیت اتصال بی‌سیم دو گانه برخوردار هستند.

مدل Pro که بهترین گزینه از این سری به شمار می‌آید، با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد و مدل میان رده و استاندارد Barracuda قیمتی معادل ۱۵۹ دلار دارد. تفاوت این دو را باید در فناوری حذف نویز فعال، پد گوش چرمی و آمپلی‌فایر داخلی THX برای تولید صدای بلندتر و دقیق خلاصه کرد.

هر دوی این مدل‌ها به درایورهای بزرگ ۵۰ میلی‌متری مجهز شده‌اند و میکروفون‌های دارای قابلیت حذف نویز دارند. هدست‌های Barracuda را می‌توان به کمک قابلیت SmartSwitch Dual Wireless به دو دستگاه به صورت همزمان متصل نمود و تنها با لمس یک دکمه، بین این دو دستگاه جابه‌جا شد.

در نظر داشته باشید که برند ریزر در بخش هدفون‌های گیمینگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما هنوز باید برای رقابت با نام‌های مشهور دنیای صدا یعنی Bose، بیتز و سونی بیشتر تلاش کند.

ریزر در هدفون Barracuda Pro از درایورهای سلولزی استفاده کرده که می‌توانند به هم ریختگی در صدا را به کمترین حد برسانند. این هدفون‌ها با درایورهای بزرگ‌تر، آمپلی‌فایر داخلی و کنترل بهتر، می‌توانند گزینه مناسبی برای گیمرها باشند.