به دلیل محبوبیت بالای موتورسیکلت ادونچر هارلی دیویدسون پان آمریکا واضح بود که تیونرها طیف گسترده‌ای از آپشن ها را برای این موتورسیکلت معرفی خواهند کرد. از جمله کمپانی‌هایی که روی این موتورسیکلت کار کرده‌اند آکراپوویچ است که قبلاً سیستم‌های اگزوز افترمارکتی را برای طیف وسیعی از خودروها و موتورسیکلت‌های ادونچر معرفی کرده بود. هم‌اکنون می‌توانید سیستم اگزوز باکیفیت تیتانیومی و فیبر کربنی را برای هارلی دیویدسون نیز سفارش دهید.

پان آمریکا موتورسیکلت بسیار خوبی است اما پیشرانه کاملاً جدید ۱۲۵۲ سی‌سی رولوشون مکس نقشی حیاتی در موفقیت این موتورسیکلت ایفا می‌کند. این پیشرانه در تست داینو قدرت ۱۲۴.۶ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۴ نیوتون متری را در چرخ عقب تولید می‌کند. با نصب اگزوز آکراپوویچ قدرت ۱.۷ اسب بخار و گشتاور ۵.۵ نیوتون متر افزایش و وزن سیستم اگزوز نیز نسبت به نمونه استوک ۱۱.۶ درصد کاهش یافته است. این اگزوز همچنین با جدیدترین استانداردهای آلایندگی یورو ۵ هماهنگی دارد و نیازی به برنامه‌ریزی دوباره ECU نخواهد داشت.

این سیستم اگزوز که از نظر بصری با خطوط بدنه و طراحی هارلی دیویدسون هماهنگی زیادی دارد کاملاً بادوام بوده و از مافلر تیتانیومی سطح بالا استفاده می‌کند. بخش فیبر کربنی زیاد و حفاظ گرمایی نیز به خوبی با پروفایل مافلر همراه شده‌اند. حتی در صورتی که کیف‌های جانبی هارلی دیویدسون را روی این موتورسیکلت نصب کنید سیستم اگزوز به چشم خواهد آمد.

اگر به دنبال مسابقه در پیست باشید اگزوز سفارشی از جنس فولاد ضدزنگ وجود دارد که سبک‌تر بوده و خبری از مبدل کاتالیتیک در آن نیست. آکراپوویچ ادعا می‌کند با نصب این اگزوز قدرت پیشرانه ۳.۷ اسب بخار افزایش پیدا می‌کند و اینجا نیز نیازی به بازنگری در ECU نخواهد بود. آکراپوویچ این سیستم اگزوز را با قیمت ۱۱۲۰ دلار عرضه می‌کند. هر بخش این سیستم اگزوز با دقت و مهارت بالایی مونتاژ می‌شود.