تاکنون کلاب هاوس قابلیت‌های جذاب و جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده و حالا نوبت آن رسیده این شبکه اجتماعی محبوب خدمات خود را به نسخه وب بیاورد تا کاربران سایر پلتفرم‌ها هم بتوانند از این قابلیت‌ها بهره ببرند.

کلاب هاوس در توییتر اعلام کرده در حال آزمایش قابلیت جدیدی بوده تا به کاربران اجازه دهد گفتگوهای زنده خود را با کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی و نسخه وب به اشتراک بگذارند. علاوه بر این قابلیت Room Insights هم برای بررسی بهتر آمار ارایه شده است.

شبکه اجتماعی صوتی Clubhouse اکنون یک گزینه اشتراک گذاری دارد که به کاربران امکان می‌دهد Room ها را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب هنگامی که کاربر دکمه اشتراک گذاری که در پایین Room را انتخاب کند سه گزینه برای اشتراک گذاری در اختیار وی قرار می‌گیرد که شامل اشتراک در Clubhouse، اشتراک گذاری از طریق یک شبکه اجتماعی و کپی لینک خواهد بود.

هنگام انتخاب گزینه Share on Clubhouse، کاربران می توانند نظر خود را اضافه کنند و Room را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. اتاق یا Room مشترک در فید فالوورها ظاهر می‌شود و اگر اتاق همچنان برقرار باشد، اعلان ورود به آن را دریافت می‌کنند.

حالا کاربران می‌توانند از یک مرورگر وب نیز برای گوش دادن به اتاق های Clubhouse استفاده کنید. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا بدون دانلود برنامه یا ورود به حساب کاربری، با استفاده از مرورگر وب وارد روم کلاب هاوس شوند.

البته این قابلیت‌ها در فاز آزمایشی بوده و بنابراین ممکن است با اشکالاتی همراه باشد. قابلیت‌های وب Clubhouse در حال حاضر فقط در آمریکا در دسترس قرار گرفته و Clubhouse قصد دارد آن را در سایر نقاط جهان نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

کلاب هاوس همچنین قابلیت جدید Room Insights را ایجاد کرده تا ابزارهای بیشتری را برای دارندگان روم‌ها فراهم کند تا بر عملکرد اتاق خود نظارت کنند. اگرچه آنها در حال حاضر فقط می‌توانند اشتراک‌گذاری‌های Room خود را در صفحه Room Insights ببینند، Clubhouse اعلام کرد که در آینده به داده‌های بیشتری دسترسی خواهند داشت.