دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید باتری کتابی کداک مدل 6LR61

مشخصات و قیمت خرید باتری کتابی کداک مدل 6LR61

  • تعداد باتری های موجود در پک: ۱ عدد
  • نوع باتری: کتابی ۹V
  • نوع تکنولوژی باتری: آلکالاین
  • قابلیت شارژ مجدد: ندارد

نقد و بررسی اجمالی

امروزه لوازم دیجیتال از محبوبیت بالای برخوردار است و اکثر این محصولات برای کار کردن احتیاج به باتری دارند یکی از باتری‌های با کیفیت باتری کتابی کداک مدل ۶LR61 است. این باتری در بسته یک عددی به بازار عرضه شده. کداک ولتاژ آن را ۹ولت اعلام کرده. باتری کتابی « کداک » مدل « ۶LR61  » از ماندگاری بالایی برخوردار است. باتری‌های کتابی برای تامین انرژی انواع دستگاه‌های خانگی و اداری مناسب هستند. این باتری از نوع آلکالاین است. از ویژگی‌های باتری آلکالاین می‌توان به جریان دهی بالا و دشارژ مستمر اشاره کرد. برند کداک همواره محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده. کداک یک شرکت چند ملیتی سازنده تجهیزات، مواد خام و خدمات عکاسی است که دفتر مرکزی آن در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده واقع شده و این شرکت توسط جورج ایستمن در سال ۱۸۹۲ تأسیس شد. باتری‌های کداک در زمره سه برند اول باتری در جهان از لحاظ کیفیت و طول عمر قرار دارند. باتری‌های آلکالاین کداک قابلیت نگه داشتن انرژی را تا ۱۰ سال دارا هستند.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

تمامی لوازم دیجیتال برای کار کردن احتیاج به منبع انرژی دارند. این منبع انرژی می‌تواند باتری‌های قلمی، نیم قلم و انواع دیگر باتری‌ها باشد. باتری‌های کتابی ازکارآمدترین نوع باتری برای ساعت و لوازم دیگر محسوب می‌شود. تهیه یک باتری با کیفیت موجب می‌شود دستگاه‌تان بهتر و قوی‌تر کار کند و عمر باتری بیشتر باشد. یکی از برندهایی که همواره در زمینه تولید باتری از اسم و رسم خوبی برخوردار بوده، برند معتبر کداک است. کداک انواع باتری‌ها را به بازار عرضه کرده که باتری‌های کتابی آن از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

معرفی

اگر به دنبال تهیه باتری با کیفیت هستید محصولات کداک یکی از گزینه‌هایتان است. باتری ۶LR61 کداک یکی از محصولات با کیفیت برند کداک است. این باتری در بسته‌های ۱ عددی به بازار عرضه شده است. باتری کتابی یا به اصطلاح ۹ ولتی از کاربردی‌ترین باتری‌ها محسوب می‌شود. این کالا دارای ماندگاری بسیار بالایی است. این ماندگاری کار کردن با لوازم دیجیتالتان را برایتان آسان‌تر می‌کند. شاید برای شما هم پیش آمده هنگام استفاده از ریموت به تدریج درگیر عملکرد ضعیف ریموتتان شوید. باتری کتابی کداک ماندگاری بالایی دارد. بسته « ۶LR61 » محصولی از شرکت « کداک » (Kodak) و شامل ۱ عدد باتری نوع کتابی با ولتاژ ۹ ولت است. این باتری‌ها به صورت تک در یک بسته قرار گرفته‌اند. باتری‌های موجود در این پک قابلیت شارژ مجدد ندارند. استفاده از باتری‌های کتابی کداک به دلیل ماندگاره بالا برای حفظ محیط‌زیست هم کار مفیدی است؛ باتری‌های کتابی که به باتری ۹ ولتی نیز شهرت دارند، این محصول مقرون به صرفه از تولیدات شرکت کداک بوده که از کیفیت رضایت‌بخشی برخوردارند. اگر به دنبال باتری با طول عمر قابل قبول برای دستگاه‌های کم‌مصرف خود هستید می‌توانید استفاده از این باتری را مدنظر قرار دهید. نوع تکنولوژی این مدل باتری  آلکالاین است. باتری‌های آلکالاین یکی از انواع محبوب و پراستفاده‌ی باتری‌ها هستند که از واکنش شیمیایی بین روی و اکسید منگنز تولید می‌شوند. در مقایسه با باتری‌های روی-کربن (زینک کربن) باتری‌های آلکالاین در ولتاژ یکسان، تراکم نیروی بیشتری داشته و عمر و ماندگاری آن‌ها قبل از مصرف بسیار بالاتر است. دلیل نام‌گذاری باتری‌های آلکالاین (قلیایی)، وجود الکترولیت پتاسیم هیدروکساید است. در باتری‌های دیگر الکترولیت‌های اسیدی مانند روی کلراید استفاده می‌شود. باتری‌های آلکالاین یکی از پر مصرف‌ترین انواع باتری در جهان محسوب شده و بنا به گزارش‌های غیر رسمی در کشورهای پیشرفته ۸۰ درصد مصرف باتری جهان را تشکیل می‌دهند.

کداک

کداک یک شرکت چند ملیتی سازنده تجهیزات، مواد خام و خدمات عکاسی است که دفتر مرکزی آن در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده واقع شده و این شرکت توسط جورج ایستمن در سال ۱۸۹۲ تأسیس شد. این برند در زمینه تولید باتری‌های مختلف فعالیت بسیاری داشته. باتری‌های این برند جزو بهترین و با کیفیت‌ترین باتری‌ها هستند.

مشخصات کالا

مشخصات باتری

  • تعداد باتری های موجود در پک

    ۱ عدد

  • نوع باتری

    کتابی ۹V

  • ولتاژ باتری

    ۹ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری

    آلکالاین

  • قابلیت شارژ مجدد

    ندارد

  • ماندگاری طولانی

    دارد

  • نوع باتری‌های پشتیبانی شده

    کتابی ۹ ولت

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *