لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight بسته 3 عددی
  • برند :
    لایف اسمارت
  • دسته‌بندی :
    قطعات جانبی موبایل و تبلت

لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight بسته 3 عددی

نقد و بررسی اجمالی

اگر به لامپ هوشمند علاقه داشته باشید حتما محصولات لایف امارت را می‌شناسید. برای افرادی که قصد تهیه لامپ برای فضای کوچک یا متوسط را دارند، لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight بسته 3 عددی گزینه مناسبی است. این سه لامپ به وسیله کانکتوری به هم متصل می‌شوند و می‌توانید از این طریق اشکال مختلفی برای آن درست کنید. شکل هر کدام از لامپ‌ها به صورت 6 ضلعی یا همان لانه زنبور است. تغییر شکل و رنگ لامپ برای افرادی که از یکنواختی فراری هستند اهمیت بسیاری دارد. این محصول از دستیار صوتی گوگل و آمازون پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید نرم‌افزار این لامپ را روی گوشی به صورت رایگان دانلود کنید. با استفاده از دستیار صوتی می‌توانید رنگ لامپ‌ را تغییر دهید. این مدل قابلیت شخصی سازی را به شما می‌دهد و قادرید خانه‌تان را با سلیقه و رنگ دلخواهتان نورپردازی کنید. اگر قصد تهیه محصولی زیبا و با کیفیت دارید، این مدل گزینه مناسبی برایتان است.

نقد و بررسی تخصصی

روز به روز خانه‌های ما به سمت هوشمند شدن می‌روند. یکی از مهمترین عناصر خانه‌های هوشمند استفاده از لامپ هوشمند است. لامپ هوشمند محوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده و علاوه بر زیبایی می‌تواند، تاثیر بسیاری در راستای کاهش مصرف برق داشته باشد. یکی از ویژگی‌های این محصولات، قابلیت کنترل لامپ به‌وسیله گوشی یا تبلت است. قابلیت کنترل شدت و میزان نور نه‌تنها باعث شده تا با توجه به شرایط و سلیقه، نور موردنظرتان را انتخاب کنید بلکه تأثیر بسیاری در کاهش مصرف برق داشته است. برندهای بسیاری اقادام به تولید این لامپ‌ها کرده‌اند. لایف اسمارت را می‌توان از موفق‌ترین برندها در زمینه تولید لامپ هوشمند تلقی کرد. لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight بسته 3 عددی یکی از محصولات این برند معتبر است. این مدل توانسته برنده جایزه CES شود که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

طراحی

یکی از نقاط قوت لامپ هوشمند لایف اسمارت مدل Cololight بسته 3 عددی طراحی منحصر به‌فرد آن است. اکثر لامپ‌های هوشمند از نظر ظاهری مانند لامپ‌های عادی هسنتد با این تفاووت که شما قادرید رنگ و شدت نور را تغییر دهید. اما لایف اسمارت برای این محصول دست به خلاقیت و نوآوری زده است. هر کدام از این لامپ‌ها به صورت 6 ضلعی طراحی شده‌اند و به نوعی می‌توان آن را به لانه زنبور عسل تشبیه کرد. شاید در نگاه اول دلیل این طراحی را فقط برای زیبایی بیشتر تصور کنید اما این‌طور نیست. این سری از لامپ‌های Coolight قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. این طراحی باعث شده تا شما بااتصال این لامپ‌ها به یکدیگر بتوانید اشکال متفاوتی را با توجه به سلیقه‌تان درست کنید. در بسته این مدل سه لامپ قرار دارد. جنس استفاده‌شده برای این مدل ABS است. استفاده از این جنس باعث شده تا مانند لامپ‌ها عادی، این محصول خطر شکستن و ترکیدن در اثر گرما را نداشته باشد.

امکانات

برای این لامپ نرم‌افزار رایگان تعبیه شده که از طریق آن می‌توانید آن را روی گوشی‌تان نصب کنید و از طریق این نرم‌افزار، کنترل کامل  تنظیمات لامپتان را به عهده بگیرید. این مدل امکانات بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، پشتیبانی این مدل از دستیار صوتی‌های گوگل و الکسا است. این دو دستیار صوتی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. جدا از امکان استفاده و نصب این دستیارها بر گوشی، بسیاری برای هوشمند شدن خانه‌هایشان از گوگل هوم یا الکسا هوم استفاده می‌کنند. این دو دستگاه بدون شک محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای هوشمند کردن خانه است. از همین رو شما می‌توانید با تهیه این مدل لامپ، این چرخه هوشمند را حفظ کنید. با استفاده از دستیار صوتی می‌توانید میزان نور و رنگ این مدل را تغییر دهید. امکان شخصی‌سازی نور باعث شده تا نورپردازی خانه‌تان منحصربه‌فرد باشد و با توجه به سلیقه و حالتان در لحظه امکان تغییر آن را داشته باشید. شما می‌توانید این مدل را روی سطح با استفاده از استند قرار دهید یا آن را به دیوار نصب کنید.

شما بااتصال این مدل به گوشی هوشمندتان قادر به شخصی‌سازی رنگ‌های لامپ هستید. با دانلود نرم‌افزار این لامپ به‌صورت رایگان روی اندروید و ios می‌توانید تنظیمات لامپ‌تان را تغییر دهید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدل پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون یا همان Alexa و دستیار صوتی گوگل است. این ویژگی باعث شده تا بتوانید به‌صورت صوتی، تغییرات موردنظرتان را انجام دهید.

CES Innovation Awards

 

لامپ هوشمند اسمارت لایف مدل Cololight موفق به کسب این CES شده است. این جایزه برای گجت‌های هوشمندی است که ازنظر ظاهری و فنّاوری در برترین‌ها قرار داشته‌اند. لامپ هوشمند اسمارت لایف این جایزه را در دسته خانه هوشمند یا همان Smart Home دریافت کرده است.  این جایزه دیجیزا تاییدی بر کیفیت بالای ساخت این لامپ است.

جمع‌بندی

این مدل برای افرادی که در کنار لامپ هوشمند؛ قصد دیزاین خانه‌شان را دارند گزینه مناسب است. با کنار هم قرار دادن لامپ‌های این مدل می‌توانید اشکال متفاوتی را درست کنید. این لامپ تمامی استانداردهای جهانی را دارد و از همین‌رو یک محصول مطمئن به‌شمار می‌رود. پشتیبانی از دستیار صورتی آمازون و گوگل باعث شده تا ارزش خرید این لامپ افزایش پیدا کند.

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد

    30.5 × 74.5 × 86 میلی متر
  • وزن

    52.5 گرم
  • مشخصات

    3 عدد لامپ


  • 1 عدد استند

  • 3 عدد کانکتور

  • جنس: ABS

  • قابلیت اتصال از طریق بی‌سیم (Wifi)

  • پشتیبانی از Google Asistant و الکسا

  • دارای گواهی CE، RoHS

  • قابلیت شخصی سازی رنگ

  • قابلیت تنظیم روشنایی

  • حداکثر توان: 5 وات

  • دمای عملکرد: 5 تا 45 درجه سانتی‌گراد

  • دارای نرم‌افزار رایگان برای گوشی‌هوشمند

منبع: دیجیزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *