دستگاه ضدعفونی کننده گوشی موبایل یونیک مدل lyfro air capsule
  • برند :
    یونیک
  • دسته‌بندی :
    قطعات جانبی موبایل و تبلت

دستگاه ضدعفونی کننده گوشی موبایل یونیک مدل lyfro air capsule

نقد و بررسی اجمالی

شرکت یونیک که پیش از این با عرضه محصولات جانبی برای موبایل و اکسسوری های دیجیتال سبد متنوعی از محصولات را عرضه نموده و توانسته بود جایگاه خوبی را در بین کاربران خصوصا مصرف کنندگان ایرانی علاقه مند به تکنولوژی روز پیدا کند، اینبار با معرفی لاین جدیدی از محصولات سلامت محور خود با نام تجاری لیفرو طیف گسترده ای از تجهیزات دیجیتالی را عرضه نموده است .
یکی ازاین محصولات کپسول ضد عفونی کننده uv این برند با نام لیفرو ایر کپسول می باشد
ایر کپسول یک باکس ضدعفونی کننده با استفاده از اشعه uv می باشد که می تواند با استفاده از دو لامپ تعبیه شده در دو طرف باکس بصورت 360 درجه در مدت زمان 8 دقیقه تجهیزات دیجیتالی و همراه شما مانند گوشی موبایل ، هدفون و ایرپادز ، ساعت و زیور آلات ، کلید و سویچ خودرو و کارتهای بانکی و حتی اسکناس را ضد عفونی و از انواع میکروبها و باکتری ها و ویروسها مطابق با تست های آزمایشگاهی sgs تا 99.9% پاکسازی نماید .
دیگر صدمه زدن به تجهیزات دیجیتالی خود را با روش های غیر اصولی و اشتباه مانند استفاده از شوینده ها و مواد ضد عفونی مایع مانند الکل و آب و صابون کنار گذاشته و بیش از این لوازم گران قیمت خود را در معرض صدمه قرار ندهید . همه چیز مطابق با استاندارد های آزمایشگاهی و گواهینامه های اثبات شده موجود برای حد اکثر ضدعفونی و سلامتی شما به صحیح ترین روش ممکن در دسترس می باشد .
همچنین در داخل این باکس یک فضای کوچک جهت ریختن چند قطره اسانس روغنی از رایحه ها و عطر های مورد علاقه شما وجود دارد که همزمان با عمل ضدعفونی می تواند با پخش رایحه مورد نظر شما لوازم شما را خوشبو و معطر نماید .
این باکس مجهز به یک دکمه ایمنی می باشد به نحوی که بعد از قرار دادن وسایل خود در داخل باکس و بستن درب آن و فشردن این دکمه عمل ضد عفونی با لامپ های uv آغاز خواهد شد و هیچ صدمه ای متوجه چشم ها و پوست شما نخواهد بود .
ظرفیت 800 میلی لیتری با ابعاد مناسب فضای کافی برای قرار دادن گوشی شما تا اندازه یک آیفون 11 پرومکس و اپل واچ و کیس ایرپادز بصورت همزمان را ایجاد می کند .

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • مشخصات

    ضدعفونی تجهیزات دیجیتالی با استفاده از اشعه uv

منبع: دیجیزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *