سخت افزار/ مراسم اپل احتمالا در ۲۶ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

با توجه به بهم ریخته شدن برنامه زمانی مراسم‌های اپل بعد از شروع ویروس کرونا و مجازی شدن مراسم‌ها، این آزادی برای اپل به وجود آمد تا بدون نیاز به صرف هزینه، در هر زمان مراسم برگزار کند. از این رو مراسم سال ۲۰۲۱ اپل نیز طبق گزارشات رسیده به زودی طی چند هفته آینده برگزار خواهد شد و باید منتظر رونمایی این کمپانی از محصولات جذاب و جدیدی باشیم.

شایعات زیادی درباره نسخه جدید iPad با نمایشگرهای کوچک در کنار نسخه جدید AirTags وجود دارد اما سوالی که در کنار همه این موارد وجود داشت، زمان رونمایی از این محصولات بود. به گزارش جدید رسیده از سمت  TaiWan Economic Daily News، مراسم سال ۲۰۲۱ اپل به احتمال زیاد در روز ۱۶م ماه March یعنی ۲۶ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد و تا این زمان تنها چند هفته مانده است.

اپل معمولا هر سال چند مراسم بزگرار می‌کند و یکی از این مراسم قبل از شروع شدن مراسم WWDC است. از این رو احتمال اینکه مراسم روز شانزدهم نیز برای بروزرسانی خط تولید آیپد و همچنین پوشش دهی بخش کامپیوترهای اپل با نام Mac باشد زیاد است.

با این وجود هنوز هیچ یک از این موضوعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند. در نظر داشته باشید که مک بوک‌های اپل به زودی، طراحی جدیدی را تجربه خواهند کرد. از این رو ممکن است در این مراسم شاهد حضور مک بوک‌های اپل با طراحی جدید باشیم. این طراحی الهام گرفته از آیپد خواهد بود و بعد از انتقال این طراحی به مک بوک، شاید اپل تصمیم به تغییر طراحی آیپد نیز بگیرد. با این حال باید دید روز شانزدهم چه برنامه‌ای توسط اپل برای کاربران این کمپانی تدارک دیده شده است.

نظر شما چیست؟