دیجیزا/ شرکت مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه Microsoft Office 2021 در اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.
 
شرکت مایکروسافت روز پنجشنبه اعلام کرد در اواخر امسال دو نسخه جدید آفیس را منتشر خواهد کرد. برنامه Office 2021 در نیمه دوم سال از طریق رایانه‌های شخصی Mac و Windows در دسترس خواهد بود و مانند آفیس ۲۰۱۹ و قبل از آن، خریدی تمام و کمال خواهد بود.

خریدن این نرم‌افزار نیازی به داشتن اشتراک Microsoft 365 ندارد. این شرکت نگفت که مصرف‌کنندگان چه ویژگی‌های جدیدی را می‌توانند انتظار داشته باشند اما اشاره کرد که قصد دارد از نسخه سازمانی Office 2021 و Office LTSC، به مدت پنج سال پشتیبانی کند و قول داد جزئیات بیشتری را در مورد ویژگی‌های آن نزدیک به زمان انتشار به اشتراک بگذارد. نسخه LTSC شامل پیشرفت‌هایی مانند پشتیبانی از حالت تاریک و بهبود قابلیت دسترسی خواهد بود. بیشتر این ویژگی‌ها باید به نسخه مصرفی نرم افزار نیز راه پیدا کنند.

چیزی که ما به طور قطع می‌دانیم این است که Office 2021 و Office LTSC با OneNote همراه هستند و از هر دو سیستم ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی آن دستگاه پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این مایکروسافت قصد ندارد قیمت نرم افزار مصرف کننده را افزایش دهد. در حالی که مایکروسافت به وضوح ترجیح می‌دهد مردم از اشتراک ۳۶۵ آن استفاده کنند، تایید کرد که این سرویس برای همه منطقی و کاربردی نیست و افراد می‌توانند متناسب با نیاز‌های خود نسخه کاربردی و مدنظر خود را تهیه کنند. این شرکت اعلام کرد که شرکت سرمایه گذاری، بسیاری از منابع تولید این نرم افزار را تامین می‌کند، اما همچنان به خدمات رسانی به آن مشتریان متعهد است.