لینکدین بعد از ماه‌ها تلاش برای اضافه‌کردن قابلیت برگزاری رویداد صوتی زنده‌ به پلتفرم خود، سرانجام اعلام کرد که در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ رویدادهای صوتی را به سبک کلاب‌هاوس برگزار خواهد کرد.
   
لینکدین از مارس ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در تلاش است تا به سبک کلاب‌هاوس قابلیت جدیدی به پلتفرم خود اضافه کند، این قابلیت سرانجام در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) دردسترس قرار می‌گیرد و کاربران به‌موجب آن می‌توانند اتاق‌های صوتی زنده‌ای را برای بحث‌ و گفت‌وگو ایجاد کنند. نسخه‌های ویدئویی این اتاق‌ها نیز بهار ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد و لینکدین در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای ارائه‌ی بلیت در این رویدادها را ندارد.

به‌گزارش Engadget، لینکدین درباره‌ی اضافه‌کردن قابلیت برگزاری رویداد‌های های صوتی به پلتفرم خود گفت:

این قابلیت امکان میزبانی میز‌گرد‌های مجازی و مکالمات دوستانه و غیررسمی و انواع دورهمی‌های صوتی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. میزبانان می‌توانند بحث‌ها را مدیریت کنند و شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند در طول رویدادها و پس‌از‌آن با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کنند. رویدادها براساس ابزارهای داخلی لینکدین اجرا خواهند شد.
 
لینکدین برای شروع امیدوار است که تولید‌کنندگان محتواهایی با موضوعات توسعه‌ی شغلی میزبان این رویدادها باشند و در‌ادامه نیز جامعه‌ی هدف لینکدین برای اجرای رویداد‌ها، سازمان‌های بزرگ‌تر خواهند بود.

همه‌گیری کووید ۱۹ باعث شد کلاب‌هاوس در زمان راه‌اندازی به محبوبیت زیادی در میان مردم دست پیدا کند؛ چراکه افراد در آن زمان به‌دنبال یافتن راهی برای برقراری ارتباط از راه دور با یکدیگر بودند.

بعد از کلاب‌هاوس، شرکت‌های بزرگ فناوری مانند فیسبوک و توییتر و دیسکورد نیز نسخه‌های اتاق‌های صوتی زنده مخصوص به خود را راه‌اندازی کردند. با اینکه لینکدین کمی دیر به این جنبش پیوسته است، ایجاد این قابلیت همچنان می‌تواند در درازمدت برایش موفقیت‌آمیز باشد.

شما درباره‌ی اضافه‌شدن قابلیت برگزاری رویداد صوتی زنده در لینکدین چه دیدگاهی دارید؟ این قابلیت را در کلاب‌هاوس چگونه ارزیابی می‌کنید؟