دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

قیمت این «رولزرویس» ۵ هزار برابر پراید است!

قیمت این «رولزرویس» ۵ هزار برابر پراید است!

گران‌ترین خودروهای جهان رولزرویس دم‌قایقی است که ۲۸ میلیون دلار قیمت دارد.

رولزرویس بوت تیل با قیمت ۲۸ میلیون دلار عنوان گران‌ترین خودروی جدید در جهان را به دست خواهد آورد. این اولین خودروی کاملاً منحصر به فرد این برند پس از سوئیپ‌تیل محصول ۲۰۱۷ است. این خودرو توسط بخش جدید کوچ بیلد ساخته شده، بخشی که قرار است محصولات جذاب جدیدی را طی سال‌های آینده تولید کند، چون رولزرویس گفته کوچ بیلد به عضو ثابتی در این شرکت تبدیل خواهد شد.

در اینجا شاهد یک رولزرویس روباز و زیبا هستیم که توجه ما را روی نمای جلویی خیره‌کننده متمرکز نمی‌کند. به این دلیل که جذابیت اصلی این خودرو در پشت آن است. این خودرو توسط یک فرد خیلی ثروتمند سفارش داده شده که فعلاً نامش فاش نشده است، اما منبع الهام آن قایق‌های کلاس J هستند.

بوت تیل طی قراردادی به سه عضو یک شرکت خاص تحویل داده خواهد شد. هر کدام از آن‌ها یکی از این خودروها با بدنه یکسان را دریافت می‌کنند، البته هر خودرو کاملاً شخصی‌سازی می‌شود تا تلاقی بین تصور، توانایی و جاه‌طلبی برند و هر کدام از مشتریان را بازتاب کند.

قیمت این رولزرویس، ۵ هزار برابر پراید است!/ عکس

این نسخه تقریباً ۵.۸ متری شبیه به یک قایق مسابقه‌ای است که یک عرشه خاص در پشت آن قرار دارد. این بخش از خودرو سوئیت میزبانی نام دارد و از طرح‌های مفهومی سانتیاگو کالاتراوا معمار مشهور الهام گرفته شده است.

پول همه چیز را ممکن می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که این خودرو دارای یک چتر، چند میز پذیرایی و چند چهارپایه پارچه‌ای مناسب برای لذت بردن از یک نوشیدنی گوارا در کنار دوستان است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *