دو ماه پیش بود که رابط کاربری MIUI 14 شیائومی رسما معرفی شد. این رابط کاربری بر مبنای ۲ سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ برای گوشی‌های شیائومی، پوکو و ردمی عرضه می‌شود. پس از چندین دستگاه که به جدیدترین رابط کاربری Xiaomi آپدیت شدند حالا نوبت به Xiaomi 12X می‌رسد. امروز گزارشی‌هایی مبنی بر عرضه آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲ ایکس با MIUI 14 منتشر شده است.

شیائومی در ارائه جدیدترین آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی های هوشمند خود از رقابت عقب بود. خیلی از پرچمداران واجد شرایط شیائومی هنوز به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که تقریباً همه دستگاه‌های رقیب، این آپدیت را دریافت کرده اند.

خبر خوب اما این است که اکنون Xiaomi 12X دریافت MIUI 14 را بر اساس اندروید ۱۳ را در اروپا آغاز کرده است. دو هفته پیش نیز آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲ عرضه شده بود.

آپدیت MIUI 14 شیائومی ۱۲X در اروپا دارای ورژن MIUI-V14.0.1.0.TLDEUXM است. کاربران شیائومی ۱۲ ایکس در بقیه بازارها به زودی می توانند رابط کاربری MIUI 14 را که بر روی سیستم عامل اندروید ۱۳ ارائه شده است، دانلود کنند.

شیائومی ۱۲X اکنون به لطف رابط کاربری به روز شده MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ سریع تر، قابل اعتمادتر و بهینه‌تر عمل می کند. علاوه بر این، این ارتقا باید ویژگی های جدیدی را به کاربران بدهد. رابط کاربری به طور قابل توجهی ساده شده است، نیاز به حافظه‌رم کاهش یافته است و می توان از آن برای مدت طولانی تری و بدون افت سرعت استفاده کرد.

معماری موتور فوتونیک، برنامه‌های کاربردی سیستم و برنامه‌های شخص ثالث نه تنها سریع‌تر می‌شوند بلکه در مصرف انرژی نیز کارآمدتر هستند.

شما شیائومی ۱۲X دارید؟ آپدیت MIUI 14 این شرکت را دریافت کردید؟