وقتی ارزش تخمینی شما بیش از ۴۵۰ میلیون دلار باشد قرار نیست زیر درخت کریسمس جوراب و لوازم آرایشی پیدا کنید. دیوید بکهام، فوتبالیست سابق، نیز تصمیم گرفته است یک قایق لوکس و گرانقیمت به عنوان هدیه کریسمس برای خودش بخرد.

دیوید بکهام عاشق ماجراجویی در خشکی و دریاست. سفرهای خانوادگی او با دوستش سر التون جان الهام‌بخش هدیه کریسمسی جدید بکهام برای خودش بوده است.

گویا بکهام در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ یک قایق ۶.۶ میلیون دلاری از فرتی گروپ خریده است. هنوز جزئیاتی درباره مدل این قایق و مشخصات فنی آن اعلام نشده است، اما منابع موثق گفته‌اند که این قایق کاملاً شخصی‌سازی شده است.

این منبع گفته است که “او در طراحی قایق کمک کرده و در تمام مراحل ساخت آن نقش داشته است.” البته بیشتر به نظر می‌رسد که بکهام از بین آپشن‌های مختلفی که در لیست وجود داشته برخی از آن‌ها را انتخاب کرده باشد، نه اینکه واقعاً در تمام مراحل طراحی و ساخت قایق نقش داشته باشد.

توجه ویژه‌ای به تبدیل این قایق به مکانی مناسب برای خانواده و بچه‌ها صورت گرفته است، چون بکهام‌ها عاشق گذراندن تعطیلات با کل خانواده هستند، که شامل چهار فرزند با سنین و علایق مختلف است. بکهام امیدوار است به زودی این قایق تفریحی را تحویل بگیرد و تا پایان سال در میامی از آن استفاده کند.

اگرچه این اولین قایق تفریحی بکهام نیست، اما او همیشه تمایل دارد قایق‌های کوچکی بخرد تا حریم خصوصی خود و خانواده‌اش را حفظ کند. چند سال پیش، بکهام با الهام گرفتن از دوستش التون جان یک قایق بادبانی کوچک به قیمت ۴ میلیون دلار خرید و بعدها نام آن را بانوی فهمیده گذاشت که به همسرش ویکتوریا اشاره داشت. بانوی فهمیده دارای چهار سوئیت جادار و محل استراحت برای دو خدمه، یک آشپزخانه، یک سالن و باشگاه مخصوص است. این قایق به طول ۲۸.۶ متر سرعت نهایی ۳۵ گره دارد.