سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، سری Galaxy S22، را در ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. همچنین طبق شایعات، این خانواده شامل سه دستگاه با نام‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra خواهد بود. حال امروز، ۹۱mobiles اطلاعات انحصاری پیرامون این دستگاه‌ها را به‌اشتراک گذاشته و با ارائه طراحی نهایی سری گلکسی اس ۲۲، آن‌ها را از تمامی زوایا و همچنین گزینه‌های رنگی در دسترس نمایش می‌دهد.

طراحی نهایی سری گلکسی اس ۲۲
همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، طراحی نهایی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ به این شکل خواهد بود. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی در قسمت مرکزی نمایشگر تخت خود می‌باشد. همچنین گوشی آینده سامسونگ دارای شاسی فلزی خواهد بود. در سمت راست، Galaxy S22 فضایی را برای دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا داراست درحالی‌که سمت چپ، آن‌چنان شلوغ نخواهد بود، زیرا تنها سه خط آنتن وجود دارد. در پنل پشت اما، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ فضایی را برای تنظیم دوربین پشتی سه‌گانه و لوگوی سامسونگ باز می‌کند. این دستگاه در رنگ‌های سبز، صورتی طلایی، مشکی فانتوم و سفید فانتوم عرضه خواهد شد.


طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲

با مراجعه به Galaxy S22 Ultra، این دستگاه در رنگ‌های مسی، سبز، مشکی فانتوم و سفید فانتوم در دسترس خواهد بود. این دستگاه از S-Pen پشتیبانی کرده و هر نوع رنگی از این دستگاه دارای یک S-Pen با رنگ‌هایی با پالت مشابه است. این گوشی همچنین دارای یک قاب فلزی مشابه سایر پرچمداران این سری خواهد بود. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته و در پنل پشت، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از یک دوربین چهارگانه پشتیبانی می‌کند.

با توجه به مشخصات دستگاه، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتز AMOLED با رزولوشن +QHD بهره ببرد. در قسمت پشتی، این دستگاه مجهز به دوربین چهارگانه شامل یک لنز اصلی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی + لنز اولتراواید با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی + لنز تله‌فوتو ۳ برابری با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی + لنز تله‌فوتو پریسکوپی با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و در قسمت جلو نیز، میزبان یک لنز دوربین سلفی با سنسور ۴۰ مگاپیکسلی می‌باشد.


طراحی نهایی گلکسی اس ۲۲ اولترا

ازنظر مشخصات داخلی، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد شد. با توجه به باتری دستگاه، رده‌بالاترین پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات است.

نظر شما درمورد مشخصات و طراحی نهایی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و رنگ‌بندی این گوشی‌ها چیست؟