پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت فوق‌العاده است اما با اندکی تغییرات می‌توان آن را به نسخه سافاری هم تبدیل کرد. برخی بهبودها باعث خواهند شد این محصول نمادین به ستاره‌ی آفرود بدل شود! پورشه و تیونرهای افترمارکتی چندین سال است که با این روش اقدام به ارتقای ۹۱۱ می‌کنند. چندین خودرو که تولید شرکت کالمار اتوموتیو هستند این توانایی‌ها را با برگزاری یک سفر منحصربه‌فرد ۱۱ هزار کیلومتری در آمریکای جنوبی نشان داده‌اند.

این سفر ۳۹ روزه از لیما پرو شروع شده و در اوشوایا آرژانتین که جنوبی‌ترین نقطه قاره آمریکای جنوبی بوده به پایان رسیده است. در طول این سفر چندین دستگاه پورشه کاین نیز به تیم ۹۱۱ سافاری پیوسته‌اند تا بتوانند از شگفتی‌های طبیعی و محیط خشن و سخت این قاره لذت ببرند. رانندگان و اعضای تیم این خودروها از مکان‌هایی همچون ماچو پیچو، دریاچه تیتیکاکا، صحرای آتاکاما و دشت‌های نمکی اویونی بازدید کرده‌اند. آن‌ها همچنین در بخش‌هایی از بزرگراه پانامریکانا رانندگی کرده‌اند. این سفر بخشی از رالی فراتر از ماجراجویی کالمار است که توسط تیم‌هایی شخصی تدارک دیده می‌شود. شرکت موردبحث همچنین خودروهای ۹۱۱ سافاری را برای مشتریان می‌سازد.

کالمار اتوموتیو چندین محصول سفارشی پورشه از جمله کاین ارتقا یافته را تولید می‌کند. خودروهای کالمار RS و RS-R جزو محصولات الهام گرفته از رالی هستند که RS-R نسخه پرچم‌دار آن‌هاست. کار تولید مدل RS-R با دست‌کاری پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۹ لیتری هوا خنک که قدرت ۳۴۵ اسب بخار دارد شروع می‌شود اما جا برای تولید قدرت بیشتر نیز وجود دارد. خودروی RS-R با پیشرانه ۴.۱ لیتری نیز در دسترس است که قدرت فراتر از ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید خواهد کرد. این شرکت سیستم چهار چرخ محرک یا دیفرانسیل عقب را ارائه می‌کند. دو پورشه ۹۱۱ سافاری آفرود موردبحث تغییرات دیگری نیز دارند که شامل حفاظت زیر بدنه، رول کیج، سیستم تعلیق با جذب‌کننده شوک جدید، رینگ‌های منحصربه‌فرد و… خواهند بود. کاین نیز به دو صورت کالمار CS و CS-R تولید می‌شود. به این موارد باید طیف وسیع شخصی‌سازی خودروها را نیز اضافه کرد.