دیجیزا/ پس از چندین درز اطلاعات و حدس و گمان‌های فراوان از جانب طرفداران، سرانجام شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) در جریان رویداد زنده‌ی Nintendo Direct اعلام کردند که مجموعه‌ی Ninja Gaiden Master Collection قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Ninja Gaiden Master Collection در واقع مجموعه‌ای از سه نسخه‌ی اصلی این سری به همراه تمام محتویات و بسته‌های الحاقی آن‌ها خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که احتمالا یکی از بخش‌های جذاب و محبوب این سری در عنوان Ninja Gaiden Master Collection پیاده‌سازی نشده است.

به تازگی شرکت کوئی تکمو اطلاعات جدیدی از بازی Ninja Gaiden Master Collection را بر روی وب‌سایت آن که هم‌اکنون فعال شده است، قرار داد و اعلام کرد اگرچه این عنوان تمامی محتویات هر سه نسخه‌ی Ninja Gaiden را در بر خواهد داشت اما هواداران قادر به تجربه‌ی حالت‌های آنلاین نخواهند بود.

لازم به ذکر است که دو عنوان Ninja Gaiden Sigma 2 و Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge به ترتیب دارای حالت‌های آنلاین و چند نفره تحت عناوین Tag Missions و Ninja Trials بودند. حال به نظر می‌رسد شرکت کوئی تکمو این حالت‌ها را تغییر داده است و بازی‌بازان تنها قادر خواهند بود با هوش مصنوعی به انجام رقابت‌های دو بخش مذکور بپردازند.

علاوه بر این موارد، عنوان Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge یک حالت رقابتی و نبرد تن به تن بین بازی‌بازان تحت عنوان Clan Battle را دارا بود که به نظر می‌رسد کاملا در مجموعه‌ی Ninja Gaiden Master Collection حذف شده باشد.

بازی Ninja Gaiden Master Collection در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.