یک دستگاه جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ ویژه که با عنوان بندیت اوت لاو ادیشن شناخته می‌شود تا چند روز دیگر در حراجی برت جکسون به فروش خواهد رفت. چیز زیادی درباره این گلادیاتور چشم‌نواز منتشر نشده اما گفته می‌شود تعداد محدودی از آن توسط شرکتی ناشناس تولید شده و خودروی موردبحث دهمین دستگاه از آن‌هاست. طراحی این قدبلند آمریکایی از پونتیاک ترنس Am مشهور الهام گرفته و تغییرات زیادی در آن به چشم می‌خورد.

آنچه سریعاً باعث تمایز این گلادیاتور از نسخه‌های استاندارد می‌شود پوشش بدنه منحصربه‌فردی است که شامل رنگ مشکی براق با عناصر برنزی در سپر جلو، جلوپنجره، کناره‌ها و درب پشتی است. این وانت همچنین از طرح مشهور ترنس Am روی کاپوت برخوردار شده است. گلادیاتور موردبحث بر اساس نسخه‌ های آلتیتود ساخته شده و تغییرات دیگری را نیز متحمل شده است. برای مثال این خودرو دارای ارتفاع بیشتر از سطح زمین بوده و رینگ‌های مشکی و برنزی با لاستیک‌های ۳۸ اینچی نیز باعث شده‌اند حس و حال آفرود داشته باشد.

در کابین هم تغییراتی رخ داده است. برای نمونه در این بخش عناصر نارنجی روشن با الگوی خاص در پشت‌سری‌ها بکار رفته و به این مورد باید طرح خاص روی داشبورد را نیز اضافه کرد. گفته شده این وانت ارتقا یافته کارکرد ۸۲۴۱ کیلومتری داشته و فعلاً کسی آن را برای خرید رزرو نکرده است. شما برای چنین خودرویی چه مبلغی پرداخت می‌کنید؟ تخمین قیمت واقعی این گلادیاتور سخت است و انتظار می‌رود با قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد گلادیاتور های آلتیتود حراج شود.