زمان رو به جلو حرکت می‌کند و در این بین خودروهای دهه ۱۹۹۰ میلادی در حال تبدیل شدن به اتومبیل‌های کلاسیک ارزشمند هستند. یکی از این خودروها بی ام و M3 با کد اتاق E36 است که طی نیمه اول دهه ۱۹۹۰ به تولید می‌رسید. در این مورد خاص، یک دستگاه بی ام و E36 از تیپ GT برای فروش در سایت ebay آگهی شده است. مطابق توضیحات مالک، تاکنون بیش از ۳۱۲ هزار دلار (۲۵۰ هزار پوند) برای تعمیر و نگهداری این بی ام و کلاسیک هزینه شده است.

بی ام و M3 GT بالاترین و آخرین تیپ از بی ام و E36 بود که تنها ۳۵۶ دستگاه از آن به تولید رسید. تمامی این نسخه‌ها نیز با رنگ منحصر به فردی موسوم به سبز بریتانیایی رنگ آمیزی شدند. از بین ۳۵۶ دستگاه بی ام و M3 GT، تنها ۵۰ دستگاه به صورت راست فرمان ساخته شدند که این بی ام و یکی از آن‌ها است و هم‌اکنون با قیمت ۴۵۰۰۰ پوند (۵۶۵۹۹ دلار) به فروش می‌رسد. 

فروشنده این خودرو می‌گوید که موتور آن در سال ۲۰۱۹ بازسازی کامل شده و اکنون ۳۰۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین این خودرو به ترمزهای AP Racing چهار پیستونی و فنرها و دمپرهای KW 2 مجهز شده است که قابل تنظیم هستند. این خودرو شش مالک قبلی داشته است که یکی از آن‌ها تنها در پیست نوربرگرینگ از این بی ام و استفاده می‌کرده است. این خودرو توسط سابین اشمیتز راننده فقید آلمانی نیز رانده شده است.

مالک فاکتورهای تعمیر و بهینه‌سازی این خودرو را به همراه آن آگهی کرده است که هزینه‌های گزاف بهینه‌سازی و تیونینگ بی ام و M3 جی تی را نشان می‌دهد. این خودرو ۲۰۰۰۰۰ مایل (حدود ۳۲۱۰۰۰ کیلومتر) کارکرد دارد اما با توجه به شرایط تصاویر، گویا به خوبی از آن نگهداری شده است.