تیونرهای معدودی در ژاپن به کاردرستی تامز ریسینگ هستند و این شرکت نه تنها سازنده برخی از مشهورترین و خاص‌ترین محصولات مسابقه‌ای تویوتا بوده بلکه برخی مدل‌های جاده‌ای بسیار جذاب را نیز معرفی کرده‌اند. این سوپرای ارتقا یافته یکی از خودروهای ذکر شده می‌باشد. تامز ریسینگ طیف گسترده‌ای از بهبودها را برای نسل فعلی A90 سوپرا تدارک دیده و اگرچه این پروژه باب میل همه نخواهد بود اما قطعاً باعث جلب‌توجه و تمایز سوپرا نسبت به نسخه‌های استاندارد می‌شود.

از جمله واضح‌ترین تغییرات این خودرو می‌توان به نصب سپر جلوی جدید با عناصر مشکی مات اشاره کرد که تضاد زیبایی با رنگ سفید بدنه ایجاد کرده‌اند. سپر جلو همچنین پذیرای اسپلیتری گیرا با عناصر قرمز روشن شده است. از دیگر تغییرات بدنه می‌توان به رکاب‌های جانبی متفاوت با عناصر قرمز اشاره کرد. رینگ‌های مشکی مات نیز جلوه دیگری به این خودروی ژاپنی داده‌اند. دیسک‌ها و کالیپرهای ترمز برمبو نیز قدرت توقف بالایی را برای سوپرا ایجاد می‌کنند.

آنچه باعث تمایز واقعی بخش عقب خودرو شده دیفیوزر فیبر کربنی و خروجی‌های اگزوز چهارتایی است که آرایشی شبیه لکسوس IS F دارند. یک بال عقب بزرگ نیز تکمیل کننده تغییرات این بخش می‌باشد. تامز می‌گوید تنها ۹۹ دستگاه از سوپرا با این کیت را تولید خواهد کرد و نمونه‌ای که مشاهده می‌کنید کارکرد ۷ هزار کیلومتری و قیمت حدود ۱۲۷۵۰۰ دلاری دارد که اگرچه بهای گزافی است اما خب با این مبلغ صاحب یک سوپرای بسیار منحصربه‌فرد خواهید شد.