بی ام و در حال ثبت استانداردهای جدیدی برای سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی عقب خودروها بوده و از نمایشگر تئاتر جدید خود در CES ۲۰۲۲ رونمایی کرده است. این ویژگی جدید که امروز به نمایش درآمده بسیار شبیه آن چیزی است که به زودی در محصولات تولیدی این خودروساز خواهیم دید. در قلب این سیستم یک نمایشگر ۳۱ اینچی تاشدنی با حداکثر رزولوشن ۸K دیده می‌شود که با فشار یک دکمه از سمت پوشش داخلی سقف باز می‌شود. البته که این سیستم فقط به یک نمایشگر عریض محدود نبوده و از تلویزیون آمازون فایر هم سود می‌برد.

به این ترتیب نمایشگر تئاتر بی ام و درست همانند تلویزیون فایر موجود در خانه‌ها عمل می‌کند. این سیستم همچنین از ارتباط ۵G برخوردار بوده و بنابراین سرنشینان می‌توانند به همان فیلم‌ها، موسیقی‌ها و پادکست‌هایی که در خانه تماشا می‌کنند دسترسی داشته باشند. سرنشینان می‌توانند فرمت‌های ۱۶:۹ یا ۳۲:۹ را برای نمایشگر خود انتخاب کنند. آن‌ها این کار را با استفاده از منوی کنترل در سیستم اطلاعات سرگرمی یا پانل‌های کنترل لمسی ادغام شده با دستگیره درب‌های عقب انجام خواهند داد. سیستم صوتی بکار رفته در این سیستم نیز ساخت کمپانی باورز اند ویلکینز است. این سیستم از ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون توییترهای دایموند برای ایجاد جذابیت شنیداری بالا استفاده می‌کند.

ما در سال‌های پیش سیستم‌های اطلاعات سرگرمی متفاوتی را در خودروها دیده‌ایم اما هرگز شاهد چنین عملکردی از سوی خودروسازان نبوده‌ایم. این اواخر استفاده از دو نمایشگر برای سرنشینان پشتی رواج پیدا کرده و انتظار می‌رود همین رویه ادامه داشته باشد اما این نمایشگر بزرگ را می‌توان ویژگی تعیین کننده‌ای دانست. باواریایی ها به اینکه کدام خودرو از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد اشاره‌ای نداشته‌اند اما انتظار داریم این سیستم از سال جاری میلادی روی محصولات بی ام و نصب شود. همچنین اگر در محصولات دیگر گروه بی ام و از جمله رولزرویس نیز این تکنولوژی را ببینیم تعجب نخواهیم کرد.