اگر بوگاتی با شما تماس گرفته و بگوید یک روز را با شیرون سوپر اسپورت بگذرانید چه‌کار خواهید کرد؟ شما می‌توانید با این خودرو به هرجایی که قانونی است سر بزنید. واضح است که مکان‌های جذاب زیادی برای خودنمایی شیرون سوپر اسپورت وجود دارند اما آیا تجربه رانندگی با این هایپرکار مهم‌تر از همه نخواهد بود؟ اخیراً بوگاتی از تاپ گیر دعوت کرده تا با این خودرو به هر جا که می‌خواهند بروند. تاپ گیر فقط یک روز فرصت همراهی با شیرون سوپر اسپورت را داشته و با اتخاذ بهترین تصمیم روانه اتوبان‌های آلمان و نوربرگ رینگ شده است.

بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان جایی است که رسیدن شیرون سوپر اسپورت به سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را بدون هیچ‌گونه زحمتی نشان می‌دهند. این خودرو حتی در سرعت‌های بالاتر هم بسیار پایدار و راحت ظاهر شده و مجری می‌گوید همه‌چیز منسجم و بسیار خوب حس می‌شود. قطعاً خودروهای تیون شده زیادی وجود دارند که قدرتی در حد و اندازه‌های بوگاتی تولید می‌کنند و احتمالاً می‌توانند به همین سرعت برسند اما قطعاً امنیت آن‌ها به اندازه شیرون نیست؛ و این جادوی بوگاتی است که خودرویی با سرعت بسیار بالا می‌سازد، خودرویی که هیچ‌گونه نگرانی و اذیتی را متوجه راننده نمی‌کند.
 
یکی از نکات جالب درباره بوگاتی شیرون سوپر اسپورت پشت آمپرهای آن است که حداکثر قدرت ۱۶۱۵ اسب بخاری را نشان می‌دهد رقمی که بالاتر از ارقام اعلامی رسمی می‌باشد. پس از تست شتاب و سرعت در اتوبان نوبت به جهنم سبز می‌رسد. شاید این یک وظیفه سخت برای شیرون و اندی والاسی باشد که با شیرون سوپر اسپورت در پیست تست Ehra-Lessien به سرعت ۴۹۰.۴۸ کیلومتر در ساعت دست یافته و رکورد سرعت را شکسته است. احتمالاً هیچ فرد دیگری نمی‌تواند با این خودرو در چنین وضعیتی رانندگی کند. نظر شما چیست؟