اپل واچ سری ۷ از جمله محصولاتی بود که کاربران مدت‌ها منتظر عرضه آن بودند. در آخرین بررسی‌های صورت گرفته، کالبد شکافی اپل واچ سری ۷ تغییرات زیادی را در مقایسه با سری ۶ نشان نمی‌دهد و این موضوع ممکن است برای بسیار نا امید کننده باشد.

پس از گذشت یک ماه از معرفی اپل واچ سری ۷ و همچنین پس از چندین تاخیر در عرضه، سرانجام این ساعت هوشمند توسط iFixit کالبد شکافی شده و مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. بر این اساس، مشخصات دقیق فاش شده تفاوت چندانی بین مدل جدید و مدل قبلی خود نشان نمی‌دهد. گرچه این موضوع پیش از این هم شایعه شده بود، اما حالا با کالبد شکافی صورت گرفته، این موضوع کاملا رنگ حقیقت به خود می‌گیرد.

تنها تفاوت عمده در اپل واچ سری ۷، حاشیه‌های کوچک‌تر و برداشته شدن نوار اتصال زیر صفحه نمایش است. اپل همچنین سیگنال‌های لمسی و صفحه نمایش را در یک کابل یکپارچه ترکیب کرده است. به این ترتیب توانسته است حاشیه‌های این محصول را کمتر کند. احتمالا علت تاخیر در عرضه اپل واچ سری ۷ همین موضوع باشد.

از سوی دیگر، هیچ پورت تشخیص و عیب‌یابی بر روی این محصول قرار نگرفته است. وب سایت خبری gsmarena گفته است که اپل از یک روش به صورت بی‌سیم برای این موضوع استفاده می‌کند. جالب است بدانید که همان باتری اپل واچ سری ۶ در بدنه سری ۷ قرار دارد و در واقع روی مدل جدید نیز کار‌می کند. اپل واچ سری ۷ نمره ۶ از ۱۰ را در زمینه تعمیر کسب کرده است که این نمره با مدل سال گذشته مطابقت دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به یکسان بودن این محصول نسبت به قبل و عدم وجود تغییرات خاص، آیا این محصول را خریداری می‌کنید؟