رییس انجمن بلاکچین روسیه در کنفرانس تکنوبلاک اعلام کرد نمایندگی این انجمن به زودی در ایران راه‌اندازی خواهد شد.
 

الکساندر براژنیکوف، رییس انجمن بلاکچین روسیه در کنفرانس تکنوبلاک عنوان کرد امیدواریم با اقدامات انجام شده اقتصاد ایران و روسیه به یکدیگر متصل شوند تا هر دو کشور از این همکاری‌ها سود کسب کنند. وی تاکید کرد پلی که میان ایران و روسیه به وجود آمده مطمئن و بدون خطر است.

راه‌اندازی نمایندگی انجمن بلاکچین روسیه در ایران
رییس انجمن بلاکچین روسیه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ما در ۵۰ نقطه روسیه حضور فعال داریم و نمایندگان ما نیز در بیش از ۱۱ کشور در حال فعالیت هستند که البته به زودی یک نمایندگی در ایران نیز دایر خواهیم کرد. وی افزود ما برای قانونمند کردن ارز دیجیتال آمادگی داریم و برای راه‌اندازی پلتفرم‌های مختلف مرتبط با ارز دیجیتال نیز منتظریم تا قانون آن تصویب شود.

الکساندر براژنیکوف با اعلام اینکه انتظار می‌رود طی یک تا دو ماه آینده فعالیت‌های ما با شرکت‌های ایرانی آغاز شود گفت در روسیه نیز کلاهبرداری‌های متعددی در حوزه رمزارز وجود دارد. از این رو انجام اقداماتی برای افزایش امنیت اقتصادی مردم ضروری است. همچنین یکی از برنامه‌های ما پیدا کردن استارتاپ‌های مختلف است تا بتوانیم با کمک به آنها باعث گسترش آنها شویم.

رییس انجمن بلاکچین روسیه در ادامه بیان کرد با شروع بحران کرونا، شرکت راکیب پروژه‌های بزرگی چون تولید دستکش نانو را در دستور کار خود قرار داد. در واقع ما همواره اتفاقاتی که در دنیا رخ می‌دهد را رصد می‌کنیم و در حال بررسی بازارهای مختلف برای فروش محصولات روسی هستیم.

همچنین شرکت راکیب شبکه اجتماعی خود را راه‌اندازی کرده و هم‌اکنون اجرای بخش NFT را در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه اکنون به صندوق‌های پرداخت زیادی دسترسی داریم و در این صندوق‌ها امکان پرداخت نیز وجود دارد. به طور کلی ما می‌توانیم با پیدا کردن زبان مشترک همکاری خود را گسترش دهیم.