دیجیزا/ شرکت Realme مشخصات هدفون بی سیم Realme Buds Air 2 را اعلام کرد.
شرکت Realme در حال راه اندازی یک مراسم پر سر و صدا برای راه اندازی هدست Buds Air 2 TWS خود است. این هدست‌ها توسط دی جی های الکترونیکی The Chainsmokers تنظیم می‌شوند و نوید بهترین کیفیت‌ها را برای حذف نویزهای فعال (ANC) می‌دهند. این شرکت یک نمای کلی از هدست و پوستر مخصوص رویداد معرفی این هدست منتشر کرده‌است. هدستANC  دارای ارتعاشات ۲۵ دسی بل است. این در حالی است که هدست Realme Buds Air Pro  دارای ۳۰ دسی بل ارتعاش است. البته قیمت هدستPro  این شرکت ۹۰ یورو است که نشان دهنده این است که هدست Air 2 مقرون به صرفه‌تر خواهد بود (البته قیمت واقعی در مراسم معرفی اعلام خواهد شد). هدست اصلی Air این شرکت تقریبا نصف قیمت آن است (۵۰ یورو).

این هدست‌ها یک حالت بازی دارند که نوید می‌دهد تاخیر را تا ۸۸ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. در واقع کمی بهتر از مدل Pro است که ۹۴ میلی ثانیه زمان تاخیر دارد. عمر باتری آن‌ها نیز کمی بهتر شده است. هدست Realme Buds Air 2 با فعال کردن ANC می‌تواند ۲۲/۵ ساعت (در مقایسه با هدستPro  که به مدت ۲۰ ساعت کار می‌کند) به طور مداوم کار کند. با غیرفعال حالت ANC، کاربر می‌تواند حدود ۲۵ ساعت از این هدست استفاده کند. شارژ کامل این هدست حدود ۲ ساعت زمان می‌برد، اما یک شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای برای ۲ ساعت استفاده کاربر کافی است.

اطلاعاتی درباره هدفون‌های جدید ریلمی
گوشی‌های این هدفون دارای محافظ ۱۰ میلی متری با پوشش کربنی الماس مانند (DLC) بر روی دیافراگم‌ها خواهند بود. در مقایسه با دیافراگم‌های سنتی، Realme می‌گوید که DLC پاسخ فرکانس را برای صدای واضح‌تر و بیس عمیق‌تر بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود هدست مدت زمان بیشتری برای بوت شدن زمان صرف کند. رویداد معرفی این هدست برای چهارشنبه هفته آینده ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی برنامه‌ریزی شده است.