کلیک/ کنگره جهانی موبایل (MWC) به تازگی در شهر شانگهای چین آغاز شده است. یکی از محصولاتی که قرار است در این میان از آن رونمایی شود، گوشی Realme GT 5G است.

به تازگی کنگره جهانی موبایل در شانگهای چین کار خود را آغاز کرده است. در این میان طبق پوستر منتشر شده از گوشی Realme GT 5G ، قرار است از این محصول در چهارم مارچ رونمایی شود.

این گوشی که با کد RMX2202 شناخته می‌شود اخیراً گواهینامه های لازم خود را توسط TENAA دریافت کرده است.

همچنین مشخص شده است که محصول مورد بحث از طراحی لنز حفره ای به عنوان دوربین سلفی و یک قاب مستطیل شکل برای مجموعه دوربین پشت خود، بهره می‌برد.

طبق شایعات منتشر شده، این گوشی قرار است رقیبی سخت برای رقبای قدرتمند ارزان قیمت خود باشد.

انتظار می رود از این گجت در ۲ طرح چرمی و شیشه ای رونمایی شود. طبق اطلاعات منتشر شده از این محصول، ریلمی جدید از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دو لنز دیگر قرار دارد.

همچنین پورت این گوشی از نوع USB-C و نکته جالب این است که محصول مورد بحث از جک هدفون نیز بهره می‌برد. گزارشات دیگری درباره ریلمی جی تی منتشر شده است که حاکی از مشخصات فوق العاده این گوشی است.

طبق گزارشات، این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش امولد همراه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، اسنپدراگن ۸۸۸، سرعت شارژ ۶۵ وات، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت رام همراه با فناوری UFS 3.1 و رابط کاربری مخصوص شرکت ریلمی یعنی Realms UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

البته شایعاتی وجود دارد حاکی از آنکه یک نسخه پرو نیز برای این محصول در نظر گرفته شده باشد که همراه با نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتز، اسنپدراگن ۸۸۸ و سرعت شارژ ۱۲۵ وات عرضه شود.