دیجیزا/ در طول دو ماه اخیر شایعات مختلفی در خصوص نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Diablo 2 منتشر شده است. در همین حال، به‌تازگی جزئیات تازه‌ای از این بازی منتشر شده است که به موارد مختلفی اشاره دارد.

مدتی پیش شایعه‌ای مبنی بر معرفی بازسازی بازی Diablo 2 منتشر شد. طبق این شایعه‌، نسخه‌ی بازسازی شده این بازی با عنوان Diablo 2 Resurrected عرضه می‌شود و احتمالاً در مراسم BlizzConline 2021 معرفی خواهد شد. حال اخیراً جزئیاتی از این بازی توسط یک منبع فاش‌کننده منتشر شده است.

PracticalBrush12 یک منبع فاش‌کننده‌ی جدید از Reddit است که پیش‌تر اطلاعات درستی از بازی Monster Hunter Rise و برنامه‌‌های اخیر رویداد Nintendo Direct منتشر کرده بود. وی اخیراً گفته است که بازی Diablo 2 Resurrected شامل دو حالت بصری کلاسیک و ریمستر خواهد بود و هیچ تغییر عمده‌ای در گیم‌پلی نخواهد داشت. همچنین بازی‌بازان می‌توانند در هر زمان که بخواهند بین این دو شکل بصری جابه‌جا شوند.

به گفته‌ی این منبع، Diablo 2 Resurrected برای همه‌ی کنسول‌ها از جمله نینتندو سوییچ نیز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این بازی پشتیبانی از کنترلر و قابلیت انتقال فایل ذخیره بین پلتفرمی اشاره کرد.

هیچ یک از این اطلاعات منتشر شده قابل تایید نیستند و بنابراین فعلاً به عنوان شایعه تلقی می‌شوند. انتظار می‌رود در رویداد BlizzConline شاهد معرفی Diablo 2 Resurrected و همچنین ارائه‌ی اطلاعات مختلف از آن باشیم.