دیجیزا/ پس از افزایش گمانه‌زنی‌های مرتبط با آمدن شخصیت‌های بازی استریت فایتر به بازی فورتنایت، بالاخره اپیک گیمز با پخش یک تریلر کوتاه به تایید شایعات پرداخت.
   
چند لیک کاری کردند که گیمرها بفهمند به احتمال زیاد در این فصل از بازی Fortnite به‌زودی شاهد حضور شخصیت‌هایی از سری بازی Street Fighter خواهیم بود؛ شخصیت‌هایی که ازطریق پورتال جدید بازی فورتنایت وارد جهان این محصول می‌شوند. این اطلاعات لورفته شامل تصویری از قلعه‌ی سوزاکو و آهنگ شخصیت Ryu بودند و شایعات می‌گفتند که دو شخصیت سری بازی استریت فایتر طی روزهای آتی در فروشگاه بازی فورتنایت قرار می‌گیرند.

اپیک گیمز هم بالاخره تمامی لیک‌ها و شایعات را تایید کرد و خبر از این داد که شخصیت ریو (Ryu) و شخصیت چان-لی (Chun-Li) از مجموعه بازی Street Fighter طی ۲۴ ساعت آتی وارد فروشگاه بازی فورتنایت می‌شوند؛ تا گیمرها بتوانند آن‌ها را مثل مسترچیف و کریتوس بخرند و ظاهر یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود را در بازی Fortnite داشته باشند.

این در حالی است که Ryu از بازی استریت فایتر قبلا به سری بازی Super Smash Bros رفت و همه می‌دانند کپکام مشکلی با فرستادن شخصیت‌های معروف خود به بازی‌های دیگر ندارد. اگر به‌شدت علاقه‌مند به تجربه‌ی فورتنایت با ظاهر ریو یا چان-لی هستید، راس ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز یک‌شنبه (فردا) به وقت ایران می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه بازی Fortnite بیابید.

رویدادهای کراس-اور بازی فورتنایت بیشتر و بیشتر شده‌اند. در ماه‌های اخیر شخصیت‌هایی از سریال The Walking Dead، سریال مندلورین، فیلم Terminator، فیلم Predator، بازی Halo و بازی God of War به بازی Fortnite آمده‌اند. در نتیجه اصلا انتظار نداشته باشید که تریلر معرفی Chun-Li و Ryu از استریت فایتر در فورتنایت آخرین ویدیو معرفی کاراکتر بسیار پربیننده‌ای باشد که از کانال یوتیوب رسمی فورتنایت در سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود.