گانتر وِرکس از پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۳ به منظور توسعه محصولی بسیار خاص استفاده کرده است. جدیدترین محصول این شرکت یک اسپیدستر با رنگ بنفش ویژه است و حتی در رندرهای مجازی منتشر شده هم خودرویی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. رنگ بنفش بدنه اولین چیزی است که نظر را به خود جلب می‌کند. نوارهایی با رنگ‌های روشن‌تر نیز در بخش‌های پایینی بدنه دیده می‌شوند. به این موارد باید تریم فیبر کربن مشهود در اسپلیتر جلو، اطراف شیشه جلو و اسپویلر را اضافه کرد.

در داخل کابین صندلی‌هایی را می‌بینیم که از متریال خاصی برای پوشش آن‌ها استفاده شده و دوخت های بنفش‌رنگ نیز خودنمایی می‌کنند. از دیگر مواد بکار رفته در این بخش می‌توان به آلکانترا و چرم اشاره کرد. حتی در این بخش نیز تریم فیبر کربن مشهود بکار رفته است.

اسپیدستر گانتر ورکس از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تخت با قدرت ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۴ نیوتون متری سود برده و ردلاین این پیشرانه در ۷۸۰۰ دور فرا می‌رسد. نیروی موردبحث نیز از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی G50 ساخت شرکت گترگ به چرخ ها فرستاده می‌شود. گفته شده این گیربکس نسبت‌های دنده سفارشی داشته و با یک دیفرانسیل عقب دارای کلاچ کربنی همکاری می‌کند.

تقریباً تمامی پانل‌های بدنه به جز درب‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند. در بخش جلو نیز سیستم لیفت یا بالابر دماغه تعبیه شده تا بخش زیرین بدنه در عبور از مسیرهای مختلف آسیب نبیند. ترمزها نیز دست‌پرورده شرکت برمبو بوده و در بخش جلو از کالیپرهای ۶ پیستونه و در عقب از کالیپرهای ۴ پیستونه سود می‌برند. نهایتاً هم باید به رینگ‌های فورج کاری شده سه‌تکه با طراحی پنج پره اشاره کرد.

پورشه تنها دو دستگاه از ۹۱۱ اسپیدستر خاص را تولید کرد که یکی برای طراح این خودرو یعنی فردیناند الکساندر پورشه بود. مدل دیگر نیز توسط جری سینفلد سفارش داده شد.