طبیعت زیبا، باشکوه و بی‌کران است، سرشار از غافلگیری‌هایی که در زندگی روزمره ما نمودی ندارند. دنیایی حماسی که تنازع بقاء در آن حرف اول را می‌زند. شکارچیانی باهوش که در پی شکار برای بقاء هستند و باید با بیشترین مهارت نیاز غریزی‌شان را برطرف کنند و شکاری که باید با استفاده از هوش، چالاکی و برتری‌های محیطی از چنگال شکارچی فرار کند تا بیشتر زنده بماند. مستند باشکوه «شکار» محصول ۲۰۱۵ انگلستان و با روایت طبیعت‌دان و مستندساز برجسته یعنی دیوید آتنبرو به رابطه بین شکار و شکارچی می‌پردازد. این‌که هرکدام چه استراتژی برای رسیدن به هدف دارند و محیط چگونه به یاری هرکدام از آن‌ها می‌آید. در این مطلب به معرفی این مستند زیبا که با دوبله اختصاصی عرضه شده است می‌پردازیم.

شکارلحظه‌ها از قطب تا اقیانوس

این مستند ۷ قسمتی در همان دقایق اول مخاطب را مسحور زیبایی و شکوهش می‌کند. مستندی که انگار یک فیلم سینمایی است و حیوانات بازیگرانش هستند و دارند به بهترین شکل ممکن قاب‌ها را پر می‌کنند تا از زیبایی اثر لذت ببریم. این جذابیت حاصل زمان زیادی است که صرف تولید اثر شده تا بهترین لحظات ممکن شکار شود. موسیقی جذاب و آرام‌بخشی هم که می‌شنویم کار را تکمیل می‌کند تا سمفونی بقاء در طبیعت را زیباتر درک کنیم. وقتی از شکار می‌گوییم تصور اولیه ما برتری حیوانات درنده و قوی بر ضعیف است در حالی‌ که در بیشتر اوقات این شکارچی‌ها هستند که شکست می‌خورند، چون غریزه و تکامل به کمک شکار می‌آید تا ترفندهای قبلی شکارچی را خنثی کند. برای همین است که شکارچی‌ها هم باید ترفندهای‌شان را ارتقاء دهند تا بر هوش شکار و برتری محیط غلبه کنند. این مستند جذاب که شکار را از قطب شمال تا جنگل‌ها، اقیانوس‌ها، دشت‌ها و سواحل را روایت می‌کند از کاربران نمره بسیار بالای ۹.۲ را گرفته و با دوبله اختصاصی بسیار جذابی از لینک زیر در اختیار شماست. برای تماشای رایگان محتواهای بخش «فیلم و سریال» دیجیزا، نکاتی که بعد از لینک آورده‌ایم را هم بخوانید.

>>> تماشای مستند با دوبله فارسی اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «دیجیزا» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» دیجیزا بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.