روزیاتو/ این روزها بحث سفر در زمان و مدعیانی که خود را مسافر زمان می دانند در شبکه های اجتماعی بسیار رایج و داغ شده است. در تازه ترین ادعا، یک کاربر تیک تاکی با نام aesthetictimewarper مدعی شده است که مردان سبز رنگ کوچکی از سیاره های دوردست در جریان باران شهاب سنگی به زمین خواهند آمد. این کاربر هویت واقعی این موجودات را فاش نکرده اما مدعی شده که به سال ۲۷۱۴ سفر کرده است. وی در یک پست تیک تاکی گفته است که امروز مصادف با ۱۱ آگوست «اتفاقی حیرت انگیز» رخ خواهد داد که به جنگی منجر می شود که سال ۲۰۲۵ در می گیرد.
در کلیپی که توسط این کاربر منتشر شده، وی می گوید: «بله، من یک مسافر زمان واقعی از سال ۲۷۱۴ هستم. در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ یک اتفاق حیرت انگیز رخ می دهد. یک باران شهاب سنگی بسیار بزرگ رخ خواهد داد که تا دو هفته ادامه دارد که در نیمکره شمالی قابل مشاهده بوده و حاوی پیام نوزیک [Nozic] خواهد بود. یکی از شهاب سنگ ها متفاوت از بقیه به نظر خواهد رسید زیرا این یکی سفینه ای است که روی زمین خواهد نشست و مقدمات اولین جنگ نوزیک را آغاز خواهد کرد». معلوم نیست که منظور او از جنگ نوزیک چیست اما در پستی دیگر گفته است که این جنگ در سال ۲۰۲۵ در می گیرد. این کاربر تیک تاکی در پست های دیگر خود نیز پیشگویی های عجیب و غریبی داشته است؛ برای مثال اینکه شهر آتلانتیس در سال ۲۰۲۲ پیدا شده، موجودات فضایی در سال ۲۰۲۳ به دولت های جهان نفوذ کرده و شهرسازی در مریخ از سال ۲۰۲۸ آغاز می شود. بسیاری به این ادعاها تردید دارند و یکی از آن ها گفته است: «هیچ چیزی که او گفته به واقعیت نپیوسته است. یک چیز واقعی به ما بگو».

دیگری نوشته است :«چطوره این پسر خودشو به ما نشون بده ببینیم چه شکلیه؟». در جولای سال جاری بود که یک زن «مسافر زمان» به نام کلویی مدعی شد مدارکی دارد که ثابت می کند وی از سال ۶۰۰۰ بازگشته است. این پیرزن اهل فنلاند در یک کلیپ اینستاگرامی گفته است که در سال ۱۹۶۶ به آینده سفر کرده و مدرکی از نابودی حیات با خود به همره دارد. اوایل ماه جاری نیز یک مسافر زمان دیگر مدعی شد موجودات فضایی غول پیکر و هفت پا در می ۲۰۲۲ به زمین خواهند آمد.