دیوان دادگستری اتحادیه‌ی اروپا اعلام کرده است که درخواست اپل برای تجدیدنظر در حکم ابطال علامت تجاری Think Different رد می‌شود. بدین ترتیب اپل حق ندارد لغو مالکیت شعار Think Different را که به دست اتحادیه‌ی اروپا انجام شده از لحاظ قانونی به چالش بکشد.

براساس آنچه iMore می‌نویسد، اپل در سال‌های ۱۹۹۷، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۵ پرونده‌ی مربوط به علامت تجاری Think Different را در اتحادیه‌ی اروپا ثبت کرده بود تا رسماً مالک آن شود. بااین‌حال در سال ۲۰۱۶ شرکت Swatch (ساعت‌ساز سوئیسی) پرونده‌ی جدیدی علیه اپل ثبت کرد تا مالکیت Think Different را از تولیدکننده‌ی آیفون بگیرد. در نهایت دفتر مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا رأی پرونده را به سود Swatch اعلام کرد.

Swatch قبلاً از عبارت Tick Different برای بازاریابی ساعت‌هایش استفاده کرده بود و به‌همین‌دلیل، از سوی اپل با چالش حقوقی مواجه شد. اپل در نهایت از این پرونده‌ی حقوقی بازنده بیرون آمد.

دیوان دادگستری اتحادیه‌ی اروپا اکنون درخواست تجدیدنظر این شرکت را رد کرده است. اپل درخواست تجدیدنظر را در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۳۹۹) ثبت کرده بود تا حکم ابطال علامت تجاری‌اش را لغو کند.

اتحادیه‌ی اروپا می‌گوید اپل نتوانسته است مدارک کافی برای اشتباه بودن حکم ابطال علامت تجاری Think Different به دادگاه ارائه دهد. ظاهراً هیئت استیناف اعلام کرده شعار Think Different «مشخصه‌ی متمایزکننده‌ی نسبتاً ضعیفی» دارد.

دادگاه اروپا همچنین اعلام کرده مدارک تبلیغاتی ارائه‌شده توسط اپل نشان می‌دهد شعار Think Different بیش از ۱۰ سال قبل از دوره‌ی مربوط به پرونده در تبلیغات اپل استفاده شده است. اپل در بازه‌ی بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ از شعار Think Different برای تبلیغاتش استفاده کرده بود.